شیبا اینو یک انباردار ساده را میلیونر کرد!

شیبا اینو یک انباردار ساده را میلیونر کرد!
نگار نبئی
تاریخ انتشار 2021-11-09

به لطف توکن شیبا اینو، مدیر 35 ساله انبار یک سوپرمارکت در اولین تلاش خود برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال (با هدف افزایش پس‌انداز ده‌ها هزار دلاری که طی سالها بدست آورده بود) توانست میلیونر شود!

راب، مدیر سابق انبار، با گذشت زمان، شروع به انتقال وجوه خود به شیبا اینو کرد و حتی برخی دیگر از دارایی های رمز ارز خود را نیز به آن تبدیل کرد. قیمت این ارز دیجیتال از فوریه تا می 1200 بار افزایش یافت. در آن زمان او خروج دارایی خود به ارزش 500 هزار دلار را آغاز کرد.

گفتنی است شیبا اینو با وجود اینکه طی شش ماه گذشته، بخشی از ارزش خود را از دست داده اما همچنان بیش از 680 درصد رشد داشته است.

راب، انباردار جوان در صحبت با خبرنگاران گفت خانواده فقیری دارد و پس از نقد کردن سرمایه خود از شیبا اینو، اشک خوشحالی در چشمانش جمع شده است.

خوشحالی او به حدی بود که در ابتدا حساب بانکی خود را بررسی کرده تا مطمئن شود وجوه ناپدید نشدند. او به عنوان مدیر انبار، سالانه 68000 دلار درآمد داشت، اما پس از سرمایه‌گذاری موفق، شغلش را رها کرد و خود را بازنشسته نمود تا از فرزندش مراقبت کند.

شیبا اینو

مابقی سرمایه‌های راب اکنون بین شیبا اینو و سایر دارایی‌های دیجیتال از جمله LEASH تقسیم می‌شوند. LEASH توکنی است که به دلیل عرضه محدود در میان طرفداران میم کوین بسیار ارزشمند است. 

طبق گزارش کریپتو گلوب، عملکرد قیمت شیبا اینو به گونه‌ای بوده که اگر فردی در ماه آگوست 2020 روی این میم کوین، 8 هزار دلار سرمایه گذاری کرده باشد، در یک مقطع زمانی شاهد افزایش ارزش توکن‌هایش تا 5.7 میلیارد دلار بوده است.

سرچ گوگل برای شیبا اینو

شیبا

شیبا اینو در سال جاری به سومین ارز دیجیتال پرجستجو در گوگل تبدیل شد.

نتایج یک مطالعه نشان میدهد که این توکن تاکنون به طور متوسط ​​2.8 میلیون جستجو در ماه دریافت کرده است، در حالی که بیت کوین به طور متوسط ​​22 میلیون جستجو در ماه داشته است.

اتریوم با 6.3 میلیون جستجو در ماه در رتبه دوم قرار دارد.

مطالبی که پیشنهاد می کنیم مطالعه بفرمایید
احتمال سقوط بیشتر بازار در آینده نزدیک

برچسب ها

به این مطلب امتیاز دهید

5.00 /5
تعداد شمارش آرا : 2

همانطور که این مطلب را مفید دیدید

مارا در شبکه های اجتماعی نیز دنبال کنید

دیدگاه خود را نسبت به این مطلب برای ما ارسال کنید

ارسال دیدگاه

دیدگاه های کاربران

    دیدگاهی وجود ندارد