تتر

خرید تتر

usdt
قیمت به دلار
1.0000
قیمت به تومان
61,649
بیشترین قیمت 24 ساعته
1 USD
کمترین قیمت 24 ساعته
1 USD

خرید تتر با کمترین کارمزد

usdt
IRT

فروش تتر و تبدیل تتر به ریال

usdt
IRT
درصد تغییر قیمت روزانه
0 %
رتبه در مارکت
3
حجم معاملات 24 ساعته
23,504,170,367 USD
تعداد سکه کل
110,561,912,302
تعداد سکه در گردش
110,561,912,302

نگهداری ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاران می تواند دشوار باشد. بسیاری از آن‌ها نوسان های شدیدی را تجربه می کنند. برای منتقدان ارزهای رمزنگاری شده – مانند موسسات مالی بزرگ چین – این نوسان قیمت شدید یک نقطه ضعف به‌شمار می آید.

زیرا ارزش آن‌ها می‌تواند به سرعت تغییر کند و دستیابی به قیمت توافقی دشوار می‌شود. اینجاست که ارز دیجیتالی مانند تتر (USDT) وارد صحنه می‌شود.

این ارز به گونه‌ای طراحی شده است که کاربران را قادر می‌سازد تا در صنعت کریپتو بدون قرار گرفتن در معرض قیمت‌های غیرقابل پیش بینی حرکت کنند. در این مطلب با صرافی ارز دیجیتال اکس اونیکس همراه باشید تا با ارز دیجیتال تتر، کاربردها و مزایای خرید تتر و روش خرید آن از صرافی اکس اونیکس آشنا می‌شویم.

تتر چیست؟ آشنایی با برترین استیبل کوین جهان

تتر نوعی ارز رمزنگاری شده است که به عنوان استیبل کوین شناخته می‌شود. استیبل کوین ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که به یک ارز فیات معین متصل شوند. در مورد ارز دیجیتال تتر، این ارز فیات، دلار آمریکا است.

خرید تتر، راه رهایی از نوسانات بازار ارز دیجیتال
خرید تتر، راه رهایی از نوسانات بازار ارز دیجیتال

تتر ادعا می‌کند که هر توکن آن توسط یک دلار در ذخایر آن پشتیبانی می‌شود. اگرچه این ادعا دقیق نبوده است اما تتر همچنان توانسته است ارتباط ارزشی خود را با دلار حفظ کند.

ارزش توکن توسط ربات های معاملات آن، هر زمان که ارزش آن نسبت به دلار در نوسان باشد، ثابت نگه داشته می‌شود. بنابراین “قیمت ارز تتر”  همچون پرفکت مانی معادل یک دلار است.

تتر چطور کار می کند؟

هر زمان که یک کاربر یک دلار آمریکا را به حساب تتر واریز می‌کند، Tether Inc، شرکت پشتیبان تتر در ازای آن یک کوین تتر را ضرب می‌کند. تتر برای یورو و ین ژاپن نیز موجود است.

شرکت تتر لیمیتد این ارز دیجیتال را در پایان سال ۲۰۱۴ میلادی و قبل از تغییر نام تجاری خود به نام تتر، تحت نام Realcoin توسعه داد. دفتر مرکزی این شرکت در جزایر ویرجین بریتانیا در هنگ کنگ قرار دارد.

بیشتر تیم مدیریتی تتر از اعضای صرافی ارزهای دیجیتال بیت فینکس هستند، از جمله مدیر عامل، مدیر ارشد استراتژی و مشاور عمومی آن.

با خرید تتر چه کارهایی می‌توانید انجام دهید
با خرید تتر چه کارهایی می‌توانید انجام دهید

با خرید تتر چه کارهایی می توانید انجام دهید ؟

تتر همچون بیت کوین در اکثر صرافی های ارز دیجیتال پذیرفته شده است و می توان از آن برای خرید آسان ارزهای دیجیتال استفاده کرد. این ارز دیجیتال همچنین توسط معامله‌گران و سرمایه‌گذاران به‌عنوان راهی برای حفظ یک ذخیره پایدار ارزش استفاده می‌شود.

به عبارت دیگر زمانی که شما هنوز برای ورود به معامله‌ای جدید تصمیم نگرفته‌اید، تبدیل سرمایه به تتر و حفاظت از ارزش آن یک راهکار مناسب است.

از سوی دیگر، تتر یک دارایی محبوب برای صرافی‌ها است. جفت‌های معاملاتی تتر روشی متداول برای تعیین قیمت‌ها به ارز فیات هستند که اکثر مردم راحت‌تر می‌توانند آن را درک کنند.

از آنجا که بسیاری از صرافی‌ها راه‌اندازی حساب بانکی فیات نمی‌پذیرند، برخی از آن‌ها برای نگهداری وجوه خود از تتر استفاده می‌کنند.

مزایای خرید ارز دیجیتال تتر
مزایای خرید ارز دیجیتال تتر

مزایای خرید ارز دیجیتال تتر

دلیل اصلی راه‌اندازی تتر این است که می‌توانید تراکنش‌های خود را با نرخ ثابت در هر پلتفرم مبادلات ارزی مانند گروه پرداخت یوان انجام دهید. تتر همچنین یکی از ده ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار است. اگر به دنبال دلایلی برای خرید و فروش ارز دیجیتال تتر هستید ما برخی از این دلایل را با شما در میان می‌گذاریم‌.

شفافیت در عملکرد تتر

یکی از دلایل اصلی خرید تتر شفافیت آن از جنبه‌های مختلف است. عدم شفافیت بسیاری از رمزارزها دلیلی بوده است که بسیاری از سرمایه‌گذاران هنوز به بازار ارزهای دیجیتال تمایل نشان نداده‌اند.

تتر این مشکل را از بین می‌برد. تتر با دلار آمریکا پشتیبانی می‌شود و از آنجا که به یک واحد پول جهانی متصل است، مشکلی برای سرمایه‌گذاران وجود نخواهد داشت. این رمز ارز همچنین دارای واحد پشتیبانی مشخصی است و مانند برخی از ارزهای دیجیتال، هویت آن در پرده ابهام نیست.

درست مانند یک واحد پول فیات

هنگامی‌که می‌خواهید هر ارز رمزنگاری شده را بفروشید یا بخرید، در بیشتر موارد باید از سایر ارزهای دیجیتال استفاده کنید. اما در مورد تتر چنین مشکلی وجود ندارد.

از آن‌جا که این ارز دیجیتال به یک ارز فیات مرتبط است، به‌عنوان یک ارز فیات نیز در نظر گرفته می‌شود. تتر همچنین دارای یک شبکه بلاک چین ۱۰۰ درصد ایمن و آزمایش شده است و از این رو برای سرمایه‌گذاران بسیار ایمن است.

شرایط بازار بر قیمت رمزارز تتر اثری ندارد

هر زمان که می‌خواهیم روی ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنیم، یک نکته رایج که بیشتر مردم را می‌ترساند، نوسانات بازار است. قیمت ارز دیجیتالی که می‌خرید تنها پس از چند ثانیه از سرمایه‌گذاری شما تغییر می‌کند.

ممکن است افزایش یا کاهش یابد. این ویژگی حتی می‌تواند مناسب کسانی باشد که در کشوری مانند ایران زندگی می‌کنند می‌خواهند ارزش سرمایه ریالی آن‌ها با توجه به شرایط تورم و تحریم حفظ شود.

 کاهش ریسک سرمایه گذاری با خرید تتر

برخلاف سایر ارزهای رمزنگاری شده، تتر ریسک سرمایه‌گذاری بسیار اندکی دارد. بنابراین در زمان خرید یک ارز دیجیتال با ثبات و مطمئن در نظر گرفته می‌شود. از زاویه دیگر می‌توان گفت، تتر جایگزینی برای ارز فیات در زمان خرید و فروش در بازار ارزهای دیجیتال است.

یک مزیت دیگر سرمایه‌گذاری در تتر این است که هر زمان بازار ارز دیجیتال با نوسان‌های شدید روبه‌رو شد می‌تواند ارزهای دیگر خود را مانند اتریوم و بیت کوین به تتر تبدیل کنید تا سرمایه شما از دست نرود.

سپس بعد از دوران نوسان‌های شدید، دوباره تتر را به ارزهای دیجیتال آینده دار و سودآور تبدیل می‌کنید.

کاهش هزینه معاملات با خرید و فروش تتر
کاهش هزینه معاملات با خرید و فروش تتر

کاهش هزینه معاملات با خرید و فروش تتر

یکی دیگر از مزایای خرید تتر این است که شما با تتر می‌توانید از ایجاد هزینه‌های سنگین تراکنش پیشگیری کنید. به عنوان مثال، هر زمان که یک ارز دیجیتال را به ارز فیات تبدیل می‌کنید، مبلغ مشخصی از شما دریافت می‌شود.

اما با تتر، لازم نیست نگران کارمزد و تبدیل آن باشید زیرا ارزش آن به ارزش دلار آمریکا گره خورده است.

آینده تتر و پیش بینی قیمت تتر

تتر ثابت کرده است که ابزار مفیدی برای جامعه ارزهای دیجیتال است. سرمایه‌گذاران در شرایط رکود به‌سرعت تتر را خریداری می‌کنند تا از سرمایه خود در برابر سقوط بازار محافظت کنند.

محبوبیت تتر همچنان در بازار رو به افزایش است و از نظر سهم بازار نیز این افزایش ادامه داشته است. این نکات تتر را به منبع نقدینگی مفیدی برای بازار تبدیل کرده است همچنان به ثابت نگه داشتن قیمت ها کمک می‌کند.

بر این اساس آینده تتر به این بستگی دارد که آیا می‌تواند اعتماد بازار را به همین شکل حفظ کند یا خیر. با این وجود سابقه تتر نشان می‌دهد که آینده روشنی در پیش دارد.

نحوه خرید ارز دیجیتال تتر
نحوه خرید ارز دیجیتال تتر

چگونه تتر بخریم؟

خرید تتر فرآیند پیچیده‌ای ندارد و شما می‌توانید مانند سایر ارزهای دیجیتال آن را خریداری کنید. البته برای خرید و فروش تتر راه‌های مختلفی وجود دارد.

در زمان خرید یکی از مهم‌ترین نکات این است که یک کیف پول دیجیتالی داشته باشید که از این ارز دیجیتال پشتیبانی کند. این کیف پول ها ممکن است از انواع کیف پول های نرم‌افزاری دسکتاپی، سخت‌افزاری یا اپلیکیشن موبایل باشند.

نام برخی از این کیف پول‌ها را با هم مرور می‌کنیم:

  • مای اتر والت (MyEtherWallet)
  • اومنی والت (OmniWallet)
  • تتر والت (Tether Wallet)
  • کوینومی (Coinomi)
  • اکسودوس (Exodus)
  • بایننس والت (Binance Wallet)
  • کریپتریوم والت (Crypterium Wallet)
  • لجر نانو اس (Ledger Nano S)
  • لجر نانو ایکس  (Ledger Nano X)
آموزش خرید تتر از صرافی ایرانی
آموزش خرید تتر از صرافی ایرانی

نحوه خرید تتر از صرافی ایرانی

صرافی‌ها را می‌توان از نظر محل فعالیت صرافی‌های ایرانی و خارجی تقسیم کرد که هرکدام شرایط خود را دارند. خرید تتر در ایران از صرافی های ایرانی مانند صرافی اکس اونیکس برای تریدرها و سرمایه‌گذاران ایرانی به‌مراتب آسان‌تر و ایمن‌تر از خرید از صرافی‌های خارجی است.

البته مساله ایمنی، اعتبار و سابقه صرافی ایرانی مساله‌ای بسیار مهم است و سرمایه گذاران باید در این زمینه تحقیق کافی را انجام دهند. در این روش شما بدون نیاز به پلتفرم‌های پرداخت بین‌المللی مانند روش خرید تتر با پی پال و تنها از طریق ایجاد حساب و پرداخت ریالی می‌توانید تتر بخرید.

نکته دیگر این‌که قیمت خرید تتر در ایران و قیمت فروش تتر در ایران متاثر از نوسانات دلار است. بنابراین در این روش شما شرایطی مشابه با شرایط معامله‌گران دلار با ریال دارید. ما در صرافی اکس اونیکس قیمت لحظه‌ای تتر را در مقایسه با دلار در اختیار شما قرار می‌دهیم.

خرید تتر بدون احراز هویت

خرید و فروش تتر بدون احراز هویت همیشه آسان نیست زیرا اکثر صرافی‌ها از شما تمامی اطلاعات هویتی را درخواست می‌کنند.

ما در صرافی اکس اونیکس این کار را برای شما در شرایطی بسیار آسان‌تر فراهم کرده‌ایم و تنها مواردی که از شما پیش از خرید و فروش تتر بدون احراز هویت درخواست می‌شود، یک شماره تماس و شماره حساب بانکی برای ایجاد حساب است.

خرید ارز دیجیتال تتر از صرافی اکس اونیکس
خرید ارز دیجیتال تتر از صرافی اکس اونیکس

خرید ارز دیجیتال تتر از صرافی اکس اونیکس

صرافی اکس اونیکس یک پلتفرم پیشرفته و یک صرافی ایرانی ارزهای دیجیتال است. ما در این پلتفرم بستر آنلاین و شبانه‌روزی خرید و فروش ارزهای دیجیتال از جمله ارز دیجیتال تتر را برای شما فراهم کرده‌ایم.

شما با مراجعه به سایت اکس اونیکس در جریان قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال قرار می‌گیرید و با افتتاح آسان حساب در این صرافی‌ می توانید روی این ارزها سرمایه‌گذاری کنید و به سودهای واقعی دست پیدا کنید.

سوالات متداول برای خرید از اکس اونیکس

چگونه می توانم تتر بخرم؟

با ثبت نام در صرافی اکس اونیکس و تکمیل فرآیند احراز هویت می توانید وارد صفحه خرید و فروش تتر شوید و معاملات خود را انجام دهید.

کارمزد تتر چقدر است؟

در صرافی اکس اونیکس ما کمترین کارمزد را برای معاملات تتر در نظر گرفته ایم

آیا خرید و فروش تتر نیاز به احراز هویت دارد؟

به دلایل امنیتی امکان خرید تتر بدون احراز هویت وجود ندارد.

چرا از اکس اونیکس تتر بخریم؟

احراز هویت سریع، پشتیبانی 24 ساعته، پرداخت با کارت شتاب و سرعت بالای معاملات مزایای خرید تتر از اکس اونیکس است.