خرید

axie-infinity
قیمت به دلار
7.0000
قیمت به تومان
460,034
بیشترین قیمت 24 ساعته
8 USD
کمترین قیمت 24 ساعته
7 USD

خرید با کمترین کارمزد

AXS
IRT

فروش و تبدیل به ریال

AXS
IRT
درصد تغییر قیمت روزانه
3.090 %
رتبه در مارکت
86
حجم معاملات 24 ساعته
22,623,221 USD
تعداد سکه کل
270,000,000
تعداد سکه در گردش
143,716,859

ارز اکسی اینفینیتی یکی از برترین بازی‌ها در بستر بلاک‌چین است. امروز بیشتر درباره خرید ارز اکسی اینفینیتی و مسائل پیرامون آن صحبت می‌کنیم.

ارز اکسی اینفینیتی، یک دنیای بازی پر از موجودات جذاب Axies است که بازیکنان می‌توانند آنها را به عنوان حیوانات خانگی جمع آوری کنند. هدف بازیکنان، نبرد، پرورش، جمع آوری، بالا بردن و ساختن پادشاهی برای Axies خود است. جهان دارای یک اقتصاد متعلق به بازیکن است که در آن بازیکنان می‌توانند منابعی را در بازی به دست می‌آورند.

تجربیات بازی های متنوع زیادی برای Axies وجود دارد. بسیاری از آنها بازیکنان می‌توانند با استفاده از استراتژی‌ها و تاکتیک‌های پیچیده با یکدیگر رقابت کنند تا به رتبه‌های برتر دست یابند یا با منابع مورد علاقه پاداش دریافت کنند. دیگران از آنها ماموریت‌های کامل می‌کنند، رئیس‌ها را شکست می‌دهند و داستان‌های عمیق را باز می‌کنند. امروز بیشتر درباره آینده اکسی اینفینیتی، قیمت اکسی اینفینیتی و دیگر مسائل بحث خواهیم کرد.

اکسی اینفینیتی چیست؟

Axie Infinity در سال 2018 توسط Sky Mavis یک توسعه‌دهنده بازی متمرکز بر فناوری با تیمی که عمدتاً در ویتنام مستقر هستند، ایجاد شد. این شرکت توسط ترانگ نگوین و الکساندر لارسن تأسیس شد.

خرید ارز اکسی اینفینیتی

Trung Nguyen مدیر عامل فعلی این پلتفرم است. نگوین در رشته مهندسی نرم افزار کامپیوتر فارغ التحصیل شد و قبل از تاسیس Axie Infinity به عنوان مهندس نرم افزار در Anduin Transactions کار می‌کرد.

گیمر سابق، الکساندر لارسن، نیز به عنوان یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل این پلتفرم شناخته می‌شود. لارسن از سال 2017 در زمینه بازی‌های بلاک چین کار می ‌کند. او قبلاً به عنوان افسر اجرایی امنیتی برای سازمان امنیت دولت نروژ کار می‌کرد و هنوز هم به عنوان دبیر هیئت مدیره در اتحادیه بازی های بلاک چین حضور دارد. در مجموع، تیم Axie Infinity متشکل از 25 کارمند تمام وقت است که بسیاری از آنها تجربه بازی را دارند.

ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی، یک بازی تجاری و مبارزه‌ای مبتنی بر بلاک چین است که تا حدی متعلق به بازیکنان آن است و با کمک آنان اداره می‌شود.

Axie Infinity با الهام از بازی‌های محبوبی مانند Pokémon و Tamagotchi به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا موجودات مبتنی بر توکن معروف به Axies را جمع‌آوری کنند، پرورش دهند، بزرگ کنند، بجنگند و معامله کنند.

این آکسی ها می‌توانند اشکال مختلفی داشته باشند و بیش از 500 قسمت مختلف بدن از جمله قسمت های آبزی، جانور، پرنده، حشره، گیاه و خزندگان در دسترس هستند. قطعات از هر کلاس در چهار مقیاس نادر متفاوت هستند: معمولی، کمیاب، فوق‌العاده کمیاب و افسانه‌ای و Axies می‌توانند هر ترکیبی از اعضای بدن را داشته باشند، که آنها را بسیار متغیر و اغلب کمیاب و منحصر به فرد می‌کند.

هر Axie یک توکن غیرقابل تعویض یا NFT با ویژگی ها و نقاط قوت مختلف است و می تواند وارد نبردهای 3v3 شود و تیم برنده امتیازهای بیشتری کسب کند که برای ارتقاء سطح آمار Axie یا تکامل بخش های بدن آنها استفاده می‌شود. این آکسی‌ها را می‌توان با هم پرورش داد تا فرزندان جدید و منحصر به فردی تولید کنند که می توانند مورد استفاده قرار گیرند یا در بازار Axie فروخته شوند.

بازی اکسی اینفینیتی

اکوسیستم Axie Infinity همچنین دارای نشانه حاکمیت منحصر به فرد خود است که به نام Axie Infinity Shards (AXS) شناخته می شود. اینها برای شرکت در آرای حکومتی کلیدی استفاده می‌شود و به هولدرها اجازه می‌دهد در مورد نحوه خرج کردن وجوه موجود در خزانه داری جامعه Axie نظر بدهند. این تاثیر کاربران در کلیت می‌تواند خرید ارز اکسی اینفینیتی را به یک فرصت مناسب تبدیل کند.

اکنون پس از صحبت درباره چیستی اکس اینفینیتی می‌خواهیم در ادامه بحث خرید ارز اکسی اینفینیتی نکاتی را درباره ویژگی‌های این ارز دیجیتال مطرح نماییم.

ویژگی‌های ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی

هر Axie دارای شش قسمت از صدها قسمت مختلف بدن است که هر کدام حرکت جنگی خاص خود را دارند. این اساساً تنوع بی‌پایانی را در میان Axies ایجاد می‌کند، به طوری که اکثر Axies آمار نسبتاً ضعیفی دارند، در حالی که آنهایی که قوی‌ترین ترکیب اعضای بدن را دارند می‌توانند آمار باورنکردنی داشته باشند.

برخلاف برخی دیگر از بازی‌های نبرد و پرورش مبتنی بر بلاک چین، هر Axie را می‌توان در مجموع هفت بار پرورش داد تا به کنترل جمعیت Axies کمک کند.

Axie Infinity مرکز جفت گیری مخصوص به خود را دارد تا به بازیکنان کمک کند تا یک مسابقه مناسب برای پرورش اکسی خود پیدا کنند تا بهترین شانس را برای تولید فرزندان کمیاب یا قدرتمند داشته باشند. هزینه آن 0.005 ETH علاوه بر توکن های Small Love Potion (SLP) برای پرورش Axies است. شما می‌توانید با بازی کردن به راحتی به کسب درآمد بپردازید. این مسئله می‌تواند آینده ارز اکسی اینفینیتی را درخشان نماید.

بازی axie infinity

هولدرهای توکن AXS به زودی می‌توانند توکن‌های خود را برای دریافت جوایز منظم به اشتراک بگذارند. اما برخلاف برخی دیگر از دارایی‌های قابل سهام، دارندگان AXS باید برای دریافت پاداش خود رای دهند و بازی کنند.

نقاط قوت ارز اکسی اینفینیتی

سهولت کسب درآمد

کسب درآمد با دراز کشیدن روی مبل و با بازی کردن یک بازی متاورسی بسیار آسان‌تر از رفتن به محل کار در دفتر است. بنابراین این گزینه ایده‌آل برای بسیاری از کسانی است که نه حوصله و نه علاقه به کار بیرون دارند. این مسئله باعث شده که کاربران زیادی به این بازی علاقه‌مند شده و در نتیجه آینده اکسی اینفینیتی بسیار مثبت به‌نظر آید.

می توانید از هر دستگاهی برای بازی استفاده کنید

یکی دیگر از جنبه‌هایی که Axie Infinity را بسیار خاص می‌کند، راحتی و سهولتی است که به کاربرانی که می‌خواهند بازی کنند، ارائه می‌کند. اگر حساب کاربری دارید و می خواهید با رایانه ویندوزی خود بازی کنید می‌توانید Axie Infinity را از iOS و همچنین Mac بازی کنید. اساساً از هر دستگاهی با دسترسی به اینترنت می‌توانید Axie Infinity را بازی کنید.

پلتفرم اکسی اینفینیتی به خوبی حفظ شده و برنامه ریزی شده است

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که توسعه دهندگان بازی NFT می‌توانند مرتکب شوند این است که اقتصاد خود را خطی نگه دارند. این بدان معناست که همانطور که شروع کردند، به پایان رسد، این می‌تواند یک اشتباه در بازاری به اندازه ارزهای دیجیتال در نوسان باشد. بهترین کار در این موارد این است که اقتصاد را با جریان بازی تنظیم کنید. این نکته‌ای است که Sky Mavies توانسته است با اقتدار از آن استفاده کند. نقشه راه بسیار خوب ترسیم شده و برنامه ها به موقع اجرا می‌شوند. این برنامه امکان گنجاندن بازیکنان جدید، حفظ بازیکنان قدیمی و غیره را فراهم کرده است.

نقاط صعف ارز اکسی اینفینیتی

ورود به بازی گران است

در این مورد ما هیچ مخالفتی نداریم، سرمایه گذاری اولیه مورد نیاز برای بازی Axie Infinity بسیار زیاد است. در بهترین حالت، بازی به 1600-2000 دلار نیاز دارد تا اولین Axies با کیفیت خوب را بخرید. بسته به زمان بازار و میزان خوب بودن Axies شما، قیمت بالا یا پایین متفاوت خواهد بود.

ترازنامه

اگرچه بخش‌های مثبت و منفی خود را دارد، اما نباید آنچه را که Sky Mavies انجام داده بی‌اعتبار کنیم. آنها یک بازی ویدیویی ایجاد کرده اند که به کاربران خود بر اساس توکن‌های NFT امکان کسب درآمد را می‌دهد و نوآوری بزرگی در بازار ایجاد می‌کند. هیچ چیز بی‌نقص نیست، حداقل از همه بازی های ویدیویی، بهتر کار کرده است.

قیمت اکسی اینفینتی

براساس داده‌های وب‌سایت کوین مارکت کپ قیمت ارز اکسی اینفینیتی در هنگام نوشتن این مقاله 56.92 دلار است. قیمت این ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته بیش از 11 درصد رشد داشته که این رقم بسیار قابل‌توجهی است. همچنین این نکته لازم به ذکر است که در همین زمان رشد قیمت 5 درصد بوده که نشان می‌دهد رشد اکسی اینفینیتی بیش ار دو برابر بیت‌کوین بوده است.

این مسئله خرید ارز اکسی اینفینیتی را به یک مزیت سرمایه‌گذاری تبدیل می‌کند.

لب کلام

Axie Infinity یک بازی مبارزه با هیولاها است که در آن بازی‌کنندگان هیولاهای بامزه‌ای به نام Axies را در مقابل یکدیگر قرار می‌دهند، این بازی بر روی بلاک چین اتریوم با کمک Ronin اجرا می‌شود، رونین زنجیره جانبی است که به به حداقل رساندن کارمزد و تاخیر در تراکنش کمک می‌کند. اکسی در درجه اول بر روی نبردهای نوبتی متمرکز است، چه در برابر تیم های Axie تحت کنترل کامپیوتر یا مخالفان زنده از طریق اینترنت.

بازی axie infinity

Sky Mavies کیف پول دیجیتال خود را به نام Ronin توسعه داده است که می‌توانید آن را به Axie Infinity پیوند دهید. پس از پیوند، می توانید Axies را از طریق کیف پول Ronin خود خریداری کنید. دو راه اصلی برای انجام بازی وجود دارد که شامل جستجوی دو دارایی متفاوت است. یکی SLP است. شما SLP را از طریق انجام بازی‌های ماجراجویی یا مسابقات میدانی و با انجام ماموریت های روزانه به دست می آورید. SLP منبع مورد نیاز برای پرورش Axies است و عرضه نامحدودی وجود دارد. علاوه بر این موارد تلاش کردیم در طول مقاله درباره ابعاد گوناگون ارز اکسی اینفینیتی صحبت کنیم تا شما بتوانید با اطلاعات کامل درباره سرمایه‌گذاری یا عدم سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال تصمیم‌‌گیری کنید.

سوالات متداول برای خرید از اکس اونیکس