چیلیز

خرید چیلیز

chiliz
قیمت به دلار
0.0000
قیمت به تومان
6,657
بیشترین قیمت 24 ساعته
0 USD
کمترین قیمت 24 ساعته
0 USD

خرید چیلیز با کمترین کارمزد

CHZ
IRT

فروش چیلیز و تبدیل چیلیز به ریال

CHZ
IRT
درصد تغییر قیمت روزانه
-5.860 %
رتبه در مارکت
90
حجم معاملات 24 ساعته
50,429,553 USD
تعداد سکه کل
8,888,888,888
تعداد سکه در گردش
8,888,888,888

ارز دیجیتال چیلیز Chiliz به اختصار CHZ یک توکن طرفداری است که به هواداران باشگاه های ورزشی امکان تعامل با باشگاه و به معنای دقیق کلمه سهم داشتن در آن را می دهد. بارسلونا، یوونتوس، مچستر سیتی و پاری سن ژرمن بعضی از باشگاه های معروف فوتبال هستند که از خدمات پلتفرم ارز دیجیتال چیلیز استفاده می کنند. خرید ارز دیجیتال چیلیز به طرفداران این تیم های ورزشی امکان می دهد از حالت طرفداری منفعلانه به طرفداری فعالانه تبدیل شوند و نقشی در تصمیم گیری های ورزشی باشگاه محبوب خود داشته باشند. افزایش استفاده و محبوبیت توکن چیلیز در سال های گذشته باعث شده بسیاری از معامله گران هم برای خرید ارز دیجیتال چیلیز و سود بردن از تغییرات قیمت اقدام کنند.

خرید ارز دیجیتال چیلیز
خرید و فروش ارز دیجیتال چیلیز

برای آشنایی بیشتر با کارکرد ها، نحوه استفاده و البته بهترین راهکار های خرید ارز چیلیز ادامه این مطلب از اکس اونیکس را دنبال کنید.

ارز دیجیتال چیلیز چیست؟

ارز دیجیتال چیلیز توکن بومی پلتفرم پیشرو سرگرمی و ورزشی سوسایوس (Socios.com) است. این ارز دیجیتال در ابتدا یک توکن اتریومی بود. اما بعد این توکن در شبکه های بلاک چین دیگر مثل بایننس و ترون هم قرار گرفت و در حال حاضر روی آنها فعالیت می کند.

هواداران تیم های ورزشی با خرید ارز دیجیتال چیلیز می توانند در فروشگاه سوسایوس توکن طرفداری تیم محبوب خود را خریداری کنند. در بخش ورزش فوتبال از تیم ملی آرژانتین و ایتالیا گرفته تا اینترمیلان، یوونتوس، بارسلونا و بسیاری از باشگاه های محلی و کوچک توکن اختصاصی طرفداران خود را در این فروشگاه دارند که هواداران می توانند آنها را خرید و فروش کنند.

اما پلتفرم سوسایوس فقط محدود به ورزش فوتبال نیست و هواداران ورزش های گوناگون از فوتبال آمریکایی گرفته تا بسکتبال و موتورسواری در این پلتفرم می توانند باشگاه های مورد علاقه خود را پیدا کرده و توکن های وفاداری آنها را خریداری کنند. خرید ارز دیجیتال چیلیز در داخل این پلتفرم امکان پذیر نیست و کاربران لازم است اول از صرافی های ارز دیجیتال معتبر این توکن را خریداری کنند.

ظرفیت ارز دیجیتال چیلیز

ظرفیت در گردش ارز چیلیز در حال حاضر 6 میلیارد توکن است که چیزی حدود 68 درصد ظرفیت کل یا حداکثر ظرفیت آن را تشکیل می دهد. حداکثر ظرفیت چیلیز عدد 888/888/888/8 است. با توجه به قیمت ارز دیجیتال Chiliz که در حال حاضر 096/0 دلار است، سرمایه بازار آن بیشتر از 5/579 میلیون دلار است. این سرمایه باعث شده این توکن کاربردی در رتبه 66 بازار ارز های دیجیتال قرار بگیرد.

ظرفیت در گردش ارز چیلیز
ظرفیت ارز دیجیتال چیلیز

ویژگی های خاص پلتفرم چیلیز

پلتفرم چیلیز با ارائه توکن های هواداری با ظرفیت محدود در حراجی ها برای هوادارانی که زودتر برای خرید آنها اقدام کنند منفعت مالی ایجاد می کند. این ویژگی باعث شده هواداران باشگاه های بزرگ و محبوب بین المللی به سرعت برای خرید توکن های وفاداری تیم محبوب خود اقدام کنند.

بعضی از توکن های طرفداری مثل توکن باشگاه پاری سن ژرمن به قیمت بالاتر از 70 چیلیز رسیده اند. توکن های باشگاه های محبوب دیگر مثل بارسلونا و یوونتوس هم افزایش قیمت قابل توجهی داشته اند و بیشتر از 40 چیلیز معامله می شوند.

نکته منحصر به فرد و جذاب در مورد خرید ارز دیجیتال چیلیز این است که کاربران و هواداران تیم ها می توانند به سادگی از طریق پلتفرم سوسایوس برای فروش توکن ها هم اقدام کنند. توکن چیلیز همزمان یک توکن حاکمیتی است که به هواداران امکان مداخله در تصمیم گیری های تیم های محبوب را می دهد.

مزایای ارز دیجیتال چیلیز

پلتفرم ارز دیجیتال چیلیز یکی از پروژه های کاربردی سازی ارزهای دیجیتال است که به سرعت توانسته مخاطبان زیادی از سراسر جهان پیدا کند. توکن های طرفداری به باشگاه ها امکان می دهد همزمان با تعامل با هواداران، گردش مالی خود را افزایش بدهند.

بعضی از مهم ترین مزایای ارز دیجیتال Chiliz شامل موارد زیر می شود:

  • برقراری ارتباط مستقیم بین باشگاه و طرفداران فعال به شکلی سرگرم کننده و با تامین منافع مالی
  • داده شدن حق رای به هواداران و نقش پیدا کردن آنها در فرایند های تصمیم گیری باشگاه
  • معاملاتی کردن حق رای و طرفداری باشگاه ها با قابلیت خرید و فروش توکن های وفاداری

این مزایا باعث شده بسیاری از هواداران تیم های ورزشی از خرید ارز دیجیتال Chiliz استقبال کنند. در سال 2018 که این پروژه افتتاح شد هدف از آن دسترسی به تمام 24/3 میلیارد طرفدار ورزشی و بازیکن در سراسر جهان بود. پروژه ارز دیجیتال چیلیز یکی از پروژه هایی است که ظرفیت بسیار بالایی برای جذب کاربران دارد و یکی از پلتفرم های خلاقانه و ابداعی ارزهای دیجیتال محسوب می شود.

مزایای ارز دیجیتال چیلیز
مهم ترین مزایای ارز دیجیتال Chiliz

تحلیل قیمت ارز دیجیتال چیلیز

خرید ارز چیلیز در هنگام ارائه اولیه در سال 2018 با قیمت 08/0 دلار امکان پذیر بود. در دو سال اولیه قیمت آن تغییرات مثبت زیادی نداشت و در بسیاری از زمان ها زیر 008/0 دلار هم معامله می شد. این روند تا اواخر سال 2020 ادامه پیدا کرد. اما در روزهای پایانی این سال قیمت ارز دیجیتال چیلیز به 24/0 دلار رسید که بالاترین قیمت تا آن زمان بود.

در بازار داغ سال 2021 قیمت ارز دیجیتال Chiliz هم رشد قابل توجهی داشت و در ماه مارس برای اولین بار رکورد قیمت 72/0 دلار شکست. بعد از دوره برگشت قیمت کوتاه، قیمت ارز چیلیز دوباره رشد را تجربه کرد و در تاریخ 13 مارس 2021 بالاترین قیمت همیشه آن یعنی 89/0 دلار ثبت شد.

رشد قیمت قابل توجه چیلیز یک ماه پس از اعلام این خبر اتفاق افتاد که این پروژه 60 میلیون دلار روی توکنی ساختن بند های موسیقی، رسانه ها و فروش محصولات تلویزیونی و موسیقی سرمایه گذاری می کند. اما پس از یک دوره کوتاه قیمت ارز دیجیتال چیلیز به کانال 2/0 تا 4/0 برگشت.

قیمت ارز Chiliz در ماه اکتبر سال 2021 دوباره روند صعودی پیدا کرد و در پایان ماه به قیمت 64/0 دلار رسید. اما این روند افزایشی هم با یک افت سریع و اصلاح قیمت همراه شد و امکان خرید ارز دیجیتال چیلیز در تاریخ 28 آپریل با قیمت 21/0 دلار به وجود آمد. ظاهرا یکی از دلایل پایین بودن تقاضا برای ارز دیجیتال چیلیز در این دوره هزمان شدن آن با بعضی از محبوب ترین توکن های بازی و سرگرمی مثل مانا و اکسی اینفینیتی بوده است.

در سال 2022 قیمت ارز دیجیتال چیلیز تقریبا همیشه کمتر از 3/0 دلار بوده است و در حال حاضر برای برنگشتن به کانال زیر 1/0 دلار تقلا می کند.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال چیلیز

وبسایت های پیش بینی قیمت ارزهای دیجیتال نگاه مثبتی به تغییرات قیمت ارز چیلیز در آینده کوتاه مدت و بلند مدت دارند که در ادامه این مطلب از صرافی خرید و فروش ارز دیجیتال اکس اونیکس با بعضی از آنها آشنا می شوید.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال چیلیز
تغییرات قیمت ارز چیلیز

پیش بینی قیمت ارز چیلیز در پرایس پریدیکشن

پرایس پریدیکشن تغییرات قیمت چیلیز در سال 2022 را سودآور ارزیابی می کند. بر اساس این تحلیل قیمت ارز دیجیتال چیلیز در ماه دسامبر 2022 به 026/0 دلار می رسد. اگر این پیش بینی درست باشد در کوتاه مدت قیمت چیلیز دوباره وارد روند صعودی رضایت بخشی می شود. مطابق پیش بینی پرایس پریدیکشن قیمت چیلیز در پنج سال آینده تا 56/1 دلار افزایش پیدا می کند.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال چیلیز در تریدینگ بیستز

تریدینگ بیستر یک پایگاه تحلیل و پیش بینی قیمت ارزهای دیجیتال است که با ارزیابی واقع گرایانه و مثبتی به خرید ارز دیجیتال چیلیز می پردازد. بر اساس این پیش بینی در انتهای سال 2022 قیمت چیلیز به 24/0 دلار می رسد و سرمایه گذارانی که حالا آن را خریداری کنند بیشتر از 250 درصد سود شیرین کسب می کنند. تریدینگ بیستز همچنین مدعی است قیمت ارز دیجیتال چیلیز در حال ورود به یک کانال روند است که کف آن 34/0 و سقف آن 5/0 دلار خواهد بود.

پیش بینی قیمت ارز چیلیز در تچ نیوز لیدر

تچ نیوز لیدر یکی از پایگاه های پیش بینی قیمت دیگر است که آینده خوشی برای ارز دیجیتال چیلیز تصویر می کند. این وبسایت تحلیل قیمت پیش بینی می کند در سال های آینده قیمت ارز چیلیز رشد قابل توجهی داشته باشد و با گذشت پنج سال به قیمت بیشتر از 13/1 دلار برسد که بیشتر از ده برابر قیمت فعلی آن محسوب می شود.

پیش بینی قیمت ارز چیلیز در دیجیتال کوین پرایس

تصور کارشناسان و تحلیلگران قیمت دیجیتال کوین پرایس از خرید ارز دیجیتال چیلیز به اندازه وبسایت های دیگر مثبت نیست. بر اساس پیش بینی آنها قیمت ارز چیلیز در آینده نزدیک تغییرات جدی نخواهد داشت و با یک روند رشد ملایم در سال 2025 به قیمت 23/0 دلار می رسد.

پیش بینی قیمت ارز چیلیز در دیجیتال کوین پرایس
قیمت دیجیتال کوین پرایس از خرید ارز دیجیتال چیلیز

پیش بینی قیمت ارز چیلیز در ای سی او کرید

وبسایت پیش بینی قیمت ای سی او کرید (ICOcreed) وعده های خیلی خوبی به طرفداران تیم های ورزشی و معامله گرانی که به خرید ارز چیلیز تمایل دارند ارائه می دهد. طبق پیش بینی این وبسایت تحلیل قیمت، در پایان سال 2022 قیمت ارز دیجیتال چیلیز به 31/0 دلار می رسد. با این حساب بازدهی ارز چیلیز در مدت فقط 6 ماه چیزی بیشتر از 3 برابر خواهد بود.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال چیلیز در لانگ فورکست

لانگ فورکست یکی از وبسایت های معتبر تحلیل و پیش بینی قیمت ارزهای دیجیتال است که هیچ توصیه ای برای خرید ارز دیجیتال چیلیز نمی کند. بر اساس پیش بینی های این پایگاه تحلیل قیمت، در بهترین حالت حداکثر قیمت ارز چیلیز در پایان سال 2024 چیزی حدود 28/0 دلار خواهد بود. با در نظر گرفتن روند های سودرسانی چند برابری بازار ارزهای دیجیتال، حدود 300 درصد در مدت 2 ساله خیلی هم سرمایه گذاری سودآوری محسوب نمی شود.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال chiliz
پیش بینی قیمت ارز دیجیتال چیلیز در لانگ فورکست

پیش بینی قیمت ارز چیلیز در ولت اینوستور

ولت اینوستور یک وبسایت تحلیل قیمت است که پیش بینی های بلند مدت قابل اعتمادی به معامله گران بازار ارزهای دیجیتال ارائه می دهد. بر اساس پیش بینی ولت اینوستور قیمت ارز دیجیتال Chiliz در سال 2027 و در طول پنج سال به 485/1 دلار می رسد. با این حساب طرفداران و معامله گرانی که برای سرمایه گذاری 5 ساله خرید ارز دیجیتال Chiliz را انتخاب کنند حدود 1500 درصد پاداش در بلند مدت می گیرند.

آیا در ایران هم امکان خرید ارز دیجیتال چیلیز وجود دارد؟

خرید ارز چیلیز از صرافی های ارز دیجیتال معتبر در سراسر جهان امکان پذیر است. در ایران هم طرفداران تیم های ورزشی باشگاهی و ملی می توانند با خرید آن توکن های طرفداری اختصاصی تیم را خریداری کرده و در تصمیم گیری های آن شرکت کنند. خرید توکن چیلیز برای دسترسی به این توکن های طرفداری ضروری است که امکان انجام آن در صرافی های معتبر مانند اکس اونیکس وجود دارد.

بعد از خرید ارز دیجیتال Chiliz طرفداران می توانند با مراجعه به وبسایت و پلتفرم سوسایوس برای خرید انواع توکن های طرفداری و نشان های برند باشگاه اقدام کنند. معامله گرانی هم که قصد دارند از سود و بازدهی احتمالی این پروژه سرگرمی و ورزشی ارز دیجیتال بهره ببرند به راحتی می توانند برای خرید آن از صرافی های ارز دیجیتال اقدام کنند.

امکان خرید ارز دیجیتال چیلیز
خرید ارز دیجیتال چیلیز در ایران

خرید ارز دیجیتال Chiliz از صرافی اکس اونیکس

صرافی اکس اونیکس یک صرافی ارز دیجیتال داخلی است که خدمات پیشرفته بازار های ارز دیجیتال را به کاربران ایرانی ارائه می دهد. در این صرافی ارز دیجیتال از معامله گران ایرانی کارمزد دریافت نمی شود و درآمد آن فقط از محل اختلاف قیمت خرید و قیمت فروش ارز های دیجیتال تامین می شود. این موضوع باعث می شود معامله کردن ارز های دیجیتال در صرافی اکس اونیکس برای معامله گران ایرانی به صرفه تر از بسیاری از گزینه های داخلی و خارجی معتبر دیگر باشد.

ویژگی دیگری که خرید ارز دیجیتال چیلیز از صرافی اکس اونیکس را جذاب تر می کند سرعت بالای انجام معاملات است. صرافی اکس اونیکس فاقد مراحل دست و پا گیر ثبت نام و احراز هویت است که در بسیاری از سایت های ایرانی دیده می شود. امکان خرید ارز چیلیز بدون احراز هویت و فقط در مدت نیم ساعت در  صرافی اکس اونیکس خدماتی است که در صرافی های داخلی و حتی خارجی معتبر دیگر کمتر ممکن است بتوانید به آن دسترسی پیدا کنید.

ارز دیجیتال چیلیز CHZ چیست؟

ارز دیجیتال چیلیز توکن بومی پلتفرم پیشرو سرگرمی و ورزشی سوسایوس (Socios.com) است. این ارز دیجیتال در ابتدا یک توکن اتریومی بود. اما بعد این توکن در شبکه های بلاکچین دیگر مثل بایننس و ترون هم قرار گرفت و در حال حاضر روی آنها فعالیت می کند.

آیا در ایران هم امکان خرید ارز دیجیتال چیلیز  Chiliz وجود دارد؟

خرید ارز چیلیز از صرافی های ارز دیجیتال معتبر در سراسر جهان امکان پذیر است. در ایران هم طرفداران تیم های ورزشی باشگاهی و ملی می توانند با خرید آن توکن های طرفداری اختصاصی تیم را خریداری کرده و در تصمیم گیری های آن شرکت کنند.

ظرفیت ارز دیجیتال چیلیز چقدر است؟

ظرفیت در گردش ارز چیلیز در حال حاضر 6 میلیارد توکن است که چیزی حدود 68 درصد ظرفیت کل یا حداکثر ظرفیت آن را تشکیل می دهد.

کدام صرافی ها به خرید و فروش ارز دیجیتال چیلیز می پردازند ؟

امکان خرید ارز چیلیز بدون احراز هویت و فقط در مدت نیم ساعت در  صرافی اکس اونیکس خدماتی است که در صرافی های داخلی و حتی خارجی معتبر دیگر کمتر ممکن است بتوانید به آن دسترسی پیدا کنید.

 

سوالات متداول برای خرید از اکس اونیکس