سخنرانی ترامپ در رویداد نشویل 2024؛ احتمال صعود بیت کوین زیاد است!

سخنرانی ترامپ در رویداد نشویل 2024؛ احتمال صعود بیت کوین زیاد است!

دونالد ترامپ در بزرگترین کنفرانس بیت کوین Bitcoin 2024 که از 25 تا 27 جولای (4 تا 6 مرداد) در نشویل آمریکا برگزار خواهد شد، سخنرانی خواهد کرد!

پس از خرید شرکت‌های بزرگ از صندوق ETF بیت کوین و همچنین خرید 2000 بیت کوین توسط صندوق سرمایه‌گذاری بلک راک، در ادامه ترامپ هم احتمالا در کنفرانس بیت کوین از صنعت ارزهای دیجیتال حمایت خواهد کرد. با توجه به حمایت‌ها و تاثیراتی که فعالیت‌ها و سخنرانی‌های ترامپ پیش از این داشته است، صحبت‌های ترامپ تاثیر مستقیم بر این بازار خواهد داشت.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده، به‌تازگی به‌عنوان سخنران ویژه در کنفرانس بیت‌کوین ۲۰۲۴ که در نشویل، تنسی برگزار می‌شود، معرفی شده است. این رویداد، که از ۲۵ تا ۲۷ جولای برگزار خواهد شد، به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تجمعات جهانی در حوزه بیت کوین شناخته می‌شود. علاوه بر ترامپ، رابرت اف کندی جونیور، یکی دیگر از نامزدهای ریاست‌جمهوری، نیز در این کنفرانس به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده توسط کریپتو، ترامپ در ماه‌های اخیر حمایت خود را از بازار ارزهای دیجیتال اعلام کرده است. او اظهار داشته که متعهد است تا اطمینان حاصل کند که آینده کریپتو و بیت‌کوین در ایالات متحده شکل خواهد گرفت و توسعه خواهد یافت. این موضع‌گیری ترامپ نشان‌دهنده تغییر نگرش او نسبت به ارزهای دیجیتال است و می‌تواند تأثیرات مهمی بر صنعت کریپتوکارنسی در آمریکا داشته باشد.

کنفرانس سالانه بیت کوین (نشویل 2024)

کنفرانس سالانه بیت کوین در آمریکا یکی از برجسته‌ترین رویدادهای جهانی در حوزه ارزهای دیجیتال است که به منظور تبادل دانش، شبکه‌سازی، و بررسی نوآوری‌ها در دنیای بیت کوین برگزار می‌شود. این کنفرانس افراد علاقه‌مند، سرمایه‌گذاران، توسعه‌دهندگان، و کارشناسان صنعت را گرد هم می‌آورد تا در مورد آخرین تحولات، فناوری‌های نوین، و چالش‌های پیش روی بیت کوین بحث و تبادل نظر کنند. برنامه‌های کنفرانس شامل سخنرانی‌های آموزشی، پانل‌های تخصصی، کارگاه‌های عملی، و نمایشگاه‌های محصولات و خدمات جدید است که نقش مهمی در تعیین روندها و جهت‌گیری‌های آینده صنعت ارزهای دیجیتال دارد.

مطالبی که پیشنهاد می کنیم مطالعه بفرمایید
خبر خوب برای کاربران بازی همستر کامبت

این بار این رویداد در نشویل و با سخنرانی ترامپ برگزار خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود که شاهد تاثیر بسیار زیاد آن بر قیمت بیت کوین و آلت کوین‌ها باشیم.

دیدگاه خود را نسبت به این مطلب برای ما ارسال کنید

ارسال دیدگاه

دیدگاه های کاربران

    دیدگاهی وجود ندارد