همستر کامبت در کوین مارکت کپ لیست شد

همستر کامبت در کوین مارکت کپ لیست شد

همستر کامبت در بزرگترین پلتفرم و مرجع ارزهای دیجیتال جهان لیست شد. با این کار همستر کامبت یک قدم دیگر به لیست‌شدن در صرافی‌های مبادله ارز دیجیتال نزدیکتر شد و اعتبار و ارزش بالای خود را نشان داد.

طبق اعلام صفحه رسمی همستر، توکن همستر کامبت در بزرگترین پلتفرم اطلاعاتی کریپتوکارنسی در جهان لیست شد. کوین مارکت کپ که بزرگترین مرجع اطلاع‌رسانی و اعلام قیمت در بازار ارزهای دیجیتال است، توکن همستر را هم در میان ارزهای دیجیتال نشان می‌دهد و بلافاصله بعد از لیست شدن همستر در صرافی‌های مبادله ارز دیجتال، این پلتفرم نیز قیمت و مشخصات مربوط به مبادلات به مبادلات همستر را نشان خواهد داد. لازم به ذکر است که پلتفرم کوین مارکت کپ محلی برای خرید و فروش نیست و قیمت‌گذاری توکن همچنان پس از لیست شدن در صرافی‌ها صورت خواهد گرفت.

طبق نقشه‌ راه پروژه همستر، قرار بر این است که تا قبل از پایان ماه جولای، قیمت‌گذاری و لیستینگ توکن HMSTR$ در صرافی‌ها صورت گرفته و فاز بعدی پروژه اجرایی گردد.

فازهای ایردراپ همستر کامبت؛ چرا فاز دوم انجام می‌شود؟

اجرای فاز دوم در ایردراپ‌ها چیز جدیدی نیست و حتی نات کوین، که در مرحله اول ایردراپ خود توکن‌های در نطر گرفته شده را بین کاربران خود تقسیم کرد، به‌تازگی فاز دوم ایردراپ خود را شروع کرده است که سازوکار متفاوت‌تری نسبت به مرحله اول بازی دارد. همستر کامبت هم مدتی پیش اعلام کرد که ایردراپ خود را در دو فاز انجام خواهد داد. در فاز اول، عرضه تعدادی از توکن‌های در نظر گرفته شده بین کاربران فعال در گیم همستر انجام خواهد شد و مرحله دوم در دو سال آینده انجام می‌شود.

مطالبی که پیشنهاد می کنیم مطالعه بفرمایید
چرا فروش بیت‌کوین توسط دولت‌ها فقط در کوتاه‌مدت در بازار تاثیرگذار است؟!

این استراتژی عموما برای فعال نگه داشتن جامعه کاربران و استفاده از زمان برای انجام برنامه‌های مدنظر تیم توسعه‌دهنده به کار برده می‌شود. آنچه که اکنون مشخص است، این است که به احتمال خیلی زیاد در روزهای آینده فرایند لیستینگ توکن همستر در صرافی‌ها شروع خواهد شد و این می‌تواند خبر خوبی برای کاربران باشد.

دیدگاه خود را نسبت به این مطلب برای ما ارسال کنید

ارسال دیدگاه

دیدگاه های کاربران

    دیدگاهی وجود ندارد