بزگترین صرافی هند هک شد!

بزگترین صرافی هند هک شد!

کیف پول‌های صرافی بزرگ هندی Wazirx از 28 تیرماه به خطر افتاده و دارایی آن به ارزش ۲۳۵ میلیون دلار در شبکه اتریوم به سرقت رفته است!

کیف پول Safe Multisig WazirX India در شبکه ETH به خطر افتاده است. این صرافی که بزگترین صرافی ارز دیجیتال در هند محسوب می‌شود، مورد حمله سایبری قرار گرفته و دارایی‌های به یک آدرس دیگر منتقل شده است.

طبق برآوردها، در مجموع 234.9 میلیون دلار از این صرافی به یک آدرس جدید منتقل شده است.

این آدرس مشکوک پس از انتقال، ارزهای PEPE ، GALA و USDT را با ETH تعویض کرده است و به مبادله سایر دارایی‌های دیجیتال ادامه می‌دهد.

لازم به ذکر است که دارایی‌های هک شده از صرافی هندی Wazirx حج عظیمی از ارز دیجیتال شیبااینو را در خود جای داده است!

در تصویر زیر دارایی‌های هک شده این صرافی را مشاهده می‌کنید:

دارایی های صرافی هندی هک شده

همانطور که در جدول بالا هم مشاهده می‌شود، این صرافی در مجموع حدود 230 میلیون دلار دارایی از دست داده است که از این میان ارز دیجیتال شیبااینو با بیش از 102 میلوین دلار، بیش از یک سوم این دارایی‌ها را به خود اختصاص داده است.

صرافی ارز دیجیتال wazirx در هند بیش از 16 میلیون کاربر دارد و در سال 2018 فعالیت خود را شروع کرده بود. سرقت انجام شده از این صرافی نگرانی‌های کاربران را در مورد امنیت این پلتفرم بیشتر کرده است و بسیاری از سرمایه‌گذاران نگران سرمایه‌های موجود در این صرافی هستند.

بزرگترین صرافی هندی هنوز اطلاعات بیشتری از این سرقت منتشر نکرده است و بدون شک این هک لطمه بزرگی به اعتبار و البته سرمایه این صرافی وارد آورده است.

مطالبی که پیشنهاد می کنیم مطالعه بفرمایید
کامبو کارت همستر کامبت امروز 27 تیر (5 میلیون توکن رایگان همستر)

تراکنشی که در آن بیش از 5.4 تریلیون شیبا انتقال داده شده است، به آدرس نهنگ 0x04b21735 انجام شده. پس از این سرقت قیمت شیبا حدود 4.17 درصد ریزش داشت که البته بخش بزرگی از آن تحت تاثیر روند بازار ارزهای دیجیتال است و زیاد به سرقت انجام شده از صرافی هندی مرتبط نمی‌شود.

دیدگاه خود را نسبت به این مطلب برای ما ارسال کنید

ارسال دیدگاه

دیدگاه های کاربران

    دیدگاهی وجود ندارد