فایل وایت پیپر رسمی پروژه‌ی همستر کامبت به صورت رسمی منتشر شد

فایل وایت پیپر رسمی پروژه‌ی همستر کامبت به صورت رسمی منتشر شد

فایل وایت‌پیپر رسمی پروژه همستر کامبت به‌طور رسمی منتشر شد. این وایت‌پیپر مهم‌ترین و جامع‌ترین اطلاعیه پروژه همستر کامبت از ابتدا تا امروز را شامل می‌شود.

ادعای بزرگ: ما بزرگ‌ترین ایردراپ تاریخ را ترتیب خواهیم داد!

نکته: بزرگ‌ترین ایردراپ تاریخ کریپتو تا امروز، ایردراپ ۶ میلیارد دلاری یونی‌سواپ در سال ۲۰۲۰ بوده است! این ایردراپ ۷ برابر بزرگ‌تر از ایردراپ ۸۰۰ میلیون دلاری نات‌کوین بود که ۸۰ درصد از عرضه کل را بین کاربران توزیع کرد.

از پرافیت و سکه تا آینده پروژه همستر

نکات مهم منتشر شده در فایل وایت‌پیپر:

همستر کامبت به‌طور رسمی از مرز ۳۰۰ میلیون کاربر عبور کرده است!

ماموریت این پروژه، جذب ۱ میلیارد کاربر به حوزه Web3 است. این به معنای آن است که ایردراپ قبل از رسیدن به این تعداد کاربر انجام نمی‌شود.

ما آماده‌ایم تا رکورد جدیدی را ثبت کنیم؛ بزرگ‌ترین ایردراپ تاریخ کریپتو!

در این بازی، بازیکنان موظف‌اند که موجودی سکه‌های خود را به‌طور روزانه افزایش دهند و جوایز و کامبوهای روزانه خود را دریافت کنند. همه این اقدامات برای حداکثر کردن درآمد منفعل (پرافیت ساعتی) و اطمینان از عملکرد صحیح صرافی آنهاست. همچنین کیفیت دوستانی که دعوت می‌کنید اهمیت دارد؛ آیا ربات‌ها را دعوت کرده‌اید یا دوستان واقعی هستند که روزانه با آنها تعامل و بازی می‌کنید؟

ما ۶۰٪ از حجم ایردراپ را بین کاربران توزیع خواهیم کرد؛ باقی آن برای تأمین نقدینگی بازار، بخش مشارکت اکوسیستم، پاداش‌ها و کمک‌های مالی محفوظ خواهد بود.

توسعه بازی ادامه دارد و فصل دوم برای بازیکنان نیز وجود خواهد داشت. این پروژه قصد دارد به‌روزرسانی‌های بزرگ را برای تعامل و مشارکت بازیکنان فعلی در آینده راه‌اندازی کند.

مطالبی که پیشنهاد می کنیم مطالعه بفرمایید
کامبو کارت همستر کامبت امروز 10 مرداد (5 میلیون توکن رایگان همستر)

تعداد بیشتر بازیکنان به معنای سرمایه‌گذاری بیشتر و در نتیجه سهم بیشتر هر بازیکن از ایردراپ خواهد بود. شعار ما: یکی برای همه و همه برای یکی!

از آنجایی که ما نه شرکت‌های سرمایه‌گذاری داریم و نه از شرکت‌های سرمایه‌گذاری حمایت می‌شویم، هیچ فشار فروش اضافی وجود نخواهد داشت! توکن ما جامعه‌محور است و ارزش آن توسط تقاضا، عرضه و منافع جامعه تعیین می‌شود.

بنابراین، ما در حال ساخت توکنی با ارزشی هستیم که هر سرمایه‌گذار خوشحال خواهد شد که پس از شما آن را داشته باشد.

در وایت‌پیپر منتشر شده، درآمد منفعل (پرافیت ساعتی) به‌وضوح مشخص شده است. همستر کامبت به‌طور شفاف اعلام کرده که سکه‌ها برای افزایش درآمد منفعل (پرافیت ساعتی) شما هستند و ایردراپ بر اساس درآمد غیرفعال (پرافیت ساعتی) صورت خواهد گرفت، نه موجودی سکه‌ها.

در زیر فایل وایت‌پیپر این پروژه برای شما قرار داده شده است.

فایل_وایت_پیپر_رسمی_پروژه_ی_همستر_کامبت

دیدگاه خود را نسبت به این مطلب برای ما ارسال کنید

ارسال دیدگاه

دیدگاه های کاربران

    دیدگاهی وجود ندارد