تحلیل جامع سولانا (1403/04/05)؛ آیا باید منتظر سورپرایزی از سوی سولانا باشیم؟

تحلیل جامع سولانا (1403/04/05)؛ آیا باید منتظر سورپرایزی از سوی سولانا باشیم؟

ارز دیجیتال سولانا در تایم فریم روزانه بعد از رشد بسیار خوبی که در ماه های گذشته تجربه کرد درگیر روند اصلاح زمانی و قیمتی خود شد تا از نظر تکنیکالی گپ های قیمتی خود را پر کند.
با توجه به ریزش بیت کوین و تاثیر مستقیم آن بر روی سولانا باعث شد که این ارز بیش از 40 درصد ریزش کند.

در حال حاضر با توجه به تصویر میتوان انتظار داشت که محدوده مهم حمایتی (118-101) که مهمترین محدوده فعلی در تایم فریم روزانه برای این ارز محسوب میشود و محدوده بسیار مناسبی برای جمع اوری نقدینگی نیز میباشد باعث برگشت روند این ارز دیجیتال شود.

انتظار داریم که اردربلاک های این ناحیه طبق تحلیل مولتی تایم فریم و با تاییدیه لازم روند صعودی سولانا را برگرداند و باعث رشد این ارز تا محدوده مقاومتی بسیار قدرتمند از نظر پرایس اکشنی (169-189) شود که خود یک رشد بسیار خوب برای این ارز است.

باید توجه داشت که با توجه به شرایط بازار و همچنین داده های اقتصاد جهانی و صندوق های ای تی اف در صورت از دست رفتن محدوده حمایتی میتوان تصور ریزش عمیقتری داشت.

 

تحلیل فاندامنتال و آنچین

بر اساس داده های اقتصادی به زودی قرار است که ای تی اف سولانا به عنوان سومین ای تی اف بازار ارزهای دیجیتال توسط سازمان بورس و اوراق بهادار امریکا تایید شود

این خبر میتواند حجم معاملات و همچنین توجه بیشتر شرکت های بزرگ سرمایه گذاری و به طبع آن نهنگ ها را به سمت این ارز بکشاند.

مطالبی که پیشنهاد می کنیم مطالعه بفرمایید
تحلیل جامع ماتیک (1403/04/16)؛ آیا ماتیک (MATIC) پتانسیل رشد دارد؟

با تایید این خبر میتوان تاییدیه گرفت که سولانا بار دیگر میتواند اعداد بزرگی به خود ببیند و رشد خوبی داشته باشد.

اما پس از صحبت های گذشته درباره هک شبکه سولانا و ترس معامله گران و ماینر ها برای انجام تراکنش روی بلاک های این ارز دیجیتال ،تعداد تراکنش ها در ماه های گذشته به زیر 40 درصد کل تراکنش های این شبکه رسید.

با این وجود با اپدیت شبکه و مستحکم سازی دیوارهای امنیتی با توجه به بلاک چین سولانا زیرو این مورد در ماه های گذشته به شدت کم شده و به زیر 10 درصد رسیده است. که خبر خوبی میتواند برای این ارز باشد.

همچنین شبکه سولانا از نظر ساختار و پیچیدگی بکه بسیار متفاوت با همه بلاکچین های بازار است که از گذشته نوید یک سیستم جذاب را میدهد.

میتوان متوجه شد که این شبکه در اینده راه روشنی دارد و قطعا جز 5 بلاک چین برتر دنیا خواهد بود. از نظر ورودی و خروجی پول در ماه گذشته میزان 43 درصد از کل حجم سولانا خروج نقدینگی داشتیم.

اما از هفته گذشته این مقدار به طور مستمر در حال کاهش هست. انتظار داریم طی هفته های اینده شرکت های بزرگ سرمایه گداری و نهنگ ها خرید های بزرگ خود را شروع کنند.

میانگین بیشترین خرید ولت های بزرگ سولانا در 6 ماه گذشته بر روی 118 تا 130 دلار میباشد. در زیر نمودار و گراف های ورودی و خروجی پول همچنین میزان معاملات این ارز و همچنین مقدار هولد کردن نهنگ ها اورده شده است.

نمودار حجم معاملات خرید و‌ فروش سولانا

مطالبی که پیشنهاد می کنیم مطالعه بفرمایید
تحلیل جامع ارز uni

میزان معاملات خرید و فروش سولانا در ۲۴ ساعت گذشته

 

میزان باز شدن پوزیشن های خرید سولانا در صرافی های مختلف

 

تعداد دقیق معاملات در هر صرافی بر روی سولانا

 

حجم معاملات سولانا در سه روز گذشته

 

تعداد کل فروش سولانا در ۲۴ ساعت گذشته

 

میزان کل توکن‌های سولانا و اختصاص آن به بخش‌های مختلف

دیدگاه خود را نسبت به این مطلب برای ما ارسال کنید

ارسال دیدگاه

دیدگاه های کاربران

    دیدگاهی وجود ندارد