ETF سولانا در انتظار تایید

ETF سولانا در انتظار تایید

الکس تورن، رئیس بخش تحقیقات Galaxy Digital، اخیراً تجزیه و تحلیلی در مورد بایگانی محصولات معامله شده در بورس Solana (ETPs) توسط شرکت های سرمایه گذاری VanEck و 21Shares ارائه کرده است. این پرونده‌ها که در 28 ژوئن در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) انجام شد، نشان‌دهنده یک حرکت تهاجمی برای ادغام Solana (SOL) در چارچوب ساختاری بازارهای مالی تنظیم‌شده، شبیه به آنچه برای بیت‌کوین و اتریوم ایجاد شد، است.

پس از اعلام، بازار پاسخ مثبت داد و قیمت SOL حدود 8 درصد افزایش یافت. برای معامله سولانا می‌توانید روی این لینک کلیک کنید.  با این حال، تشکیل پرونده هنوز در مراحل اولیه خود است و فاقد ساختارهای عملیاتی دقیق مانند متولی، نگهبان نقدی و شرکت کنندگان مجاز است.

شانس تایید ETF سولانا

طبق آخرین به‌روزرسانی‌ها، VanEck هنوز فرم مورد نیاز 19b-4 را ارسال نکرده است، که فرآیند بررسی رسمی SEC را آغاز می‌کند. به گفته جیمز سیفارت، تحلیلگر بلومبرگ، دوره بررسی معمولی، پس از شروع، تا 240 روز افزایش می‌یابد. بنابراین، اگر VanEck به زودی پرونده پر کند، تصمیم نهایی در حدود 15 مارس 2025 گرفته خواهد شد. این فرآیند شامل چندین  بازرسی نظارتی و دوره‌های نظر عمومی است.

مطالبی که پیشنهاد می کنیم مطالعه بفرمایید
ETF بیت کوین نزدیک به یک میلیارد دلار معامله شد!

SEC در حال حاضر سولانا را به عنوان یک اوراق ثبت نشده در نظر می‌گیرد که اساساً بر اساس دعاوی جاری علیه صرافی اصلی ارزهای دیجیتال Coinbase است. این طبقه بندی فرآیند تایید ETP مبتنی بر Solana را پیچیده می‌کند. با توجه به اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار در حال حاضر در پرونده خود علیه کوین بیس ادعا می‌کند که سولانا یک اوراق بهادار ثبت نشده است، ب این احتمال وجود دارد که این درخواست رد شود.

به طور کلی، مسیر رو به جلو برای ETFهای Solana مملو از موانع نظارتی و عدم قطعیت است.

دیدگاه خود را نسبت به این مطلب برای ما ارسال کنید

ارسال دیدگاه

دیدگاه های کاربران

    دیدگاهی وجود ندارد