حمایت صرافی او کی اکس (OKX) از تپ سواپ

حمایت صرافی  او کی اکس (OKX) از تپ سواپ

TapSwap یک بازی تلگرامی کلیکی است که محبوبیت زیادی پیدا کرده است. TapSwap با گیم پلی ساده  به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از ویژگی‌های مختلف ماینینگ و تعامل با جامعه، توکن به دست آورند، TapSwap طرفداران زیادی به دست آورده است.

قرار بود ایردراپ TapSwap در تاریخ 1 جولای 2024 رخ دهد. اما این اتفاق نیافتاد.  در پاسخ به این موضوع، تیم TapSwap ادعا کرد که این تاخیر به این دلیل است که آنها به طور فعال در حال مذاکره با صرافی‌های مختلف ارزهای دیجیتال هستند. هنوز تاریخ جدیدی مشخص نشده است، برای بسیاری از بازیکنانی که هنوز نسبت به ایردراپ بالقوه TAPS خوش بین هستند، این تاخیر فرصتی برای جمع آوری TapSwap‌های بیشتر است.

علیرغم این تاخیرها، کاربران باید امیدوارند باشند چراکه به تازگی صرافی معروف مستقر در سنگاپور OKX مطلبی مفصل درباره تپ سواپ منتشر کرده است. بنابراین به نظر می‌رسد تپ سواپ احتمالا در این صرافی لیست خواهد شد.

در بخشی از مطلب OKX درباره تپ سواپ آمده: «مزیت کلیدی TapSwap این است که بسیار در دسترس است. گیم‌پلی ساده  نیازی به دانش قبلی درباره کریپتو ندارد، و آن را تبدیل به یک ورودی عالی به جهان کریپتو برای مبتدیان می‌کند. علاوه بر این، مدل بازی برای کسب درآمد، پتانسیل کسب جوایز واقعی را ارائه می‌کند.»

همه شواهد حاکی از آن دارند که تپ سواپ (TAPS) به زودی لیست خواهد شد، اکس اونیکس به محض لیست شدن این توکن آن را برای معامله دردسترس شما قرار می‌دهد، بنابراین فرصت را از دست ندهید و همین الان ثبت نام کنید.

مطالبی که پیشنهاد می کنیم مطالعه بفرمایید
افزایش قابل توجه ورودی سرمایه به ETFهای بیت کوین

دیدگاه خود را نسبت به این مطلب برای ما ارسال کنید

ارسال دیدگاه

دیدگاه های کاربران

    دیدگاهی وجود ندارد