تحلیل جامع نات کوین (1403/04/17)؛ آیا وضعیت قیمتی نات کوین تغییر خواهد کرد؟

تحلیل جامع نات کوین (1403/04/17)؛ آیا وضعیت قیمتی نات کوین تغییر خواهد کرد؟

دقیقا مطابق با تحلیل هفته گذسته، نات کوین توانست محدوده ذکرشده را تاچ کند. با توجه به شدت فشار فروش در هفته گذشته ارز دیجیتال نات کوین هم از ریزش بازار در امان نماند و  یک ریزش بالای 25 درصد را تجربه کرد.

در دو روز گشته این ارز توانست از محدوده اوردر بلاکی خود رشد 50 درصدی را تجربه کند. با توجه به تصویر محدوده حمایتی (0.00899-0.01124) این ارز پتانسیل تغییر روند به سمت صعودی را دارد.

انتظار داریم این ناحیه با جمع آوری نقدینگی لازم شرایط صعود را برای یک رشد خیره کننده  برای نات کوین را فراهم کند. محدوده مقاومتی گفته شده در ناحیه (0.02300-0.02719) قرار دارد.

باید توجه داشت که  در صورت رسیدن به تارگت مورد نظر رشد بسیار خوبی در انتظار نات کوین است و مطمنا می‌تواند توجه معامله گران را به سمت این ارز دیجیتال جلب کند.

تحلیل فاندامنتالی و آنچین

از دید فاندامنتالی نات کوین با مارکت کپ و حجم معاملاتی بالای  یک میلیارد دلار  توانسته خود را بین 70  ارز برتر جهان قرار دهد.

با توجه به اکو سیستم این ارز دیجیتال  و برقراری آن روی شبکه تلگرام و ترند شدن این ارز دیجیتال  در آینده شاهد رشد بالاتر خواهیم بود. نات کوین در بین ارزهایی که به صورت ایر دراپ عرضه شدند، رتبه دوم حجم معاملاتی را دارد.اما از نظر زمان رسیدن به این حجم معاملاتی در رتبه نخست قرار داد.

این روزها نات کوین در شبکه‌های اجتماعی همجنان در بین 8 تا 5 ترند برتر ارزهای دیجیتال قرار دارد و احتمالا باز هم با اقبال دوستداران این بازار مالی روبرو خواهد شد.

مطالبی که پیشنهاد می کنیم مطالعه بفرمایید
تحلیل جامع پولکادات (1403/04/13)؛ آینده قیمتی پولکادات

باید این نکته هم در نظر داشت که نات کوین بر روی شبکه تلگرام لانچ شده است و با افزایش کارایی  شبکه TON می‌تواند این ارز هم رشد خوبی را تجربه کند.

دیدگاه خود را نسبت به این مطلب برای ما ارسال کنید

ارسال دیدگاه

دیدگاه های کاربران

    دیدگاهی وجود ندارد