بیش از 255 میلیون دلار ورودی بیت کوین از ETFها

بیش از 255 میلیون دلار ورودی بیت کوین از ETFها

آیا بازار خرسی رو به پایان است؟ در ادامه بررسی می‌کنیم.

در روزهای گذشته دولت آلمان با ایجاد فشار فروش بیش از اندازه و فروش بیت کوین‌های خود، موجب افزایش ترس در بازار ارزهای دیجیتال شده است. اما طی دو روز اخیر با انتشار خبرETF  سولانا و همچنین ورودی قابل توجهی که ازETF  بیت کوین شاهد بویدم، نشانه‌هایی از صعود بازار ایجاد شده است.

بیش از 2 هزار بیت کوین ورودی به ETFها!

هفته‌ معاملاتی جدید با ورودی مثبت بیت‌کوین به ETFها آغاز شد و در مجموع 2,394 بیت‌کوین وارد صندوق‌ها شده است. همانطور که در جدول  زیر هم مشاهده می‌کنید، در این میان فقط فقط بلک‌راک و Grayscale در یک روز فروشنده بوده‌اند.

ورودی بیت کوین به ETF ها در ماه جولای

عملکرد ETFهای بیت کوین ایالات متحده در تاریخ 8 جولای:

  • ورودی سرمایه خالص: 2394 BTC (بیشترین مقدار در 21 روز اخیر)
  • گری اسکیل: -475 BTC
  • بلک راک: -60 BTC
  • فیدلیتی: 2077 BTC (بیشترین مقدار در میان صندوق‌ها)

این درحالی است که روز گذشته، دولت آلمان نزدیک به 1 ميليارد دلار از بیت کوین های خود را فروخت!

البته این کشور پس از اقدامات فوق، بیش از 200 میلیون دلار بیت کوین را انباشت کرده است.

پیش بینی بیت کوین برای ماه جولای

همانطور که در مقاله تحلیل بیت کوین در ماه جولای هم از طرف تیم تحلیل اکس اونیکس بیان کرده بودیم، هر زمان که بیت کوین در ماه ژوئن روند نزولی داشته است، در ماه جولای این روند را جبران کرده و روند مثبتی در پیش گرفته است.

اکنون هم پس از اینکه فروش بیت کوین توسط دولت‌ها موجب افت قیمت آن در ماه ژوئن شده است، با آنالیز ورودی و خروجی صندوق‌های ETF احتمال اینکه در ماه جولای بیت کوین دوباره یک رند صعودی قوی به خود بگیرد کم نیست.

بسیاری از کاربران و سرمایه‌گذاران از این فرصت استفاده کرده و در قیمت‌های پایین شروع به خرید بیت کوین کرده‌اند تا ماه بعد به سود احتمالی خوبی دست یابند.

چرا فروش بیت کوین توسط آلمان برای بازار نگران‌کننده نیست؟

شاید فروش‌های دولت آلمان در چند روز اخیر کلافه کننده بوده، اما توجه داشته باشید که ETFها در بازه 5 الی 7 جولای، چند صد میلیون دلار بیت کوین خریداری کرده‌اند!

با توجه به تصویر زیر کاملا مشخص است پس از آنکه دولت آلمان در یک حرکت بی‌سابقه مقدار بسیار زیادی از بیت کوین‌های خودش را فروخت و ترس عجیبی همراه با ریزش در بازار به راه انداخت، در هفته گذشته سهامداران شرکت‌های بزرگ و بانک‌ها از صندوق‌های ETF  بیت کوین 438 میلیون دلار خریداری کرده‌اند.

فروش بیت کوین توسط آلمان

این آمار نشان می‌دهد که محدوده قیمتی 55 تا 50 هزار دلار برای بیت کوین به‌شدت مورد تقاضا است و می‌تواند شروع یک فرایند صعودی جدید در بازار باشد.

دیدگاه خود را نسبت به این مطلب برای ما ارسال کنید

ارسال دیدگاه

دیدگاه های کاربران

    دیدگاهی وجود ندارد