تحلیل جامع ارز دیجیتال near

تحلیل جامع ارز دیجیتال near

پروتکل نیر (NEAR) یک بلاکچین لایه ۱ است که با هدف حل مشکلات موجود در بلاکچین‌های سنتی مانند سرعت پایین تراکنش‌ها و هزینه‌های بالا طراحی شده است. نیر از فناوری منحصر به فرد شاردینگ برای دستیابی به مقیاس‌پذیری بالا و افزایش کارایی استفاده می‌کند. پروتکل شاردینگ در NEAR به این شکل عمل می‌کند که شبکه به چندین بخش کوچک‌تر (شارد) تقسیم می‌شود و هر شارد توانایی پردازش تراکنش‌ها به طور مستقل را دارد. این نحوه عملکرد منجر به افزایش توان عملیاتی کل شبکه می‌شود. در ادامه به تحلیل نیر با روش‌های تکنیکال، فاندامنال و آنچین می‌پردازیم.

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال نیر (NEAR)

ارز near از دیدگاه تکنیکالی و در تایم‌فریم روزانه بر روی یک حمایت اردر بلاکی و یک بیس قوی قرار دارد. انتظار داریم که محدوده (3.52-4.08) با تامین نقدینگی لازم شرایط صعود این ارز را فراهم کند. این سطح که یک منشا حرکتی قوی به شمار می‌رود، می‌تواند روند حرکتی ازnear  را به روند صعودی تغییر دهد.

در این روند صعودی دو هدف قیمتی وجود دارد:

اولین و مهمترین مقاومت پیش رو پس از شروع روند صعودی در تایم‌فریم روزانه اردر بلاک نزولی این چارت در ناحیه (5.29-5.65) قرار دارد. انتظار می‌رود که ارز دیجیتال near به این محدوده واکنش نشان داده و یک اصلاح قیمتی را شروع کند.

در صورتی که این محدوده شکسته شود، می‌توانیم انتظار رشد خیره‌کننده‌ای را تا محدوده مقامتی بسیار قوی (7-7.71) از این آلت کوین داشته باشیم.

مطالبی که پیشنهاد می کنیم مطالعه بفرمایید
همستر کامبت در کوین مارکت کپ لیست شد

نکته: باید به این نکته توجه داشت که در صورت شکسته شدن هرکدام از محدوده‌های مشخص شده در تصویر، ادامه حرکت صعودی یا نزولی را در پیش خواهیم داشت.

تحلیل فاندامنتال و انچین ارز نیر

از دیدگاه فاندامنتالی، با خروج پول طی هفته گذشته از بازار ارزهای دیجیتال، از ارز near هم خروج سرمایه مشاهده می‌شود. اما نکته جالب این است که این ارز خروجی حدود 3 درصدی نسبت به همه ارزهای بازار داشته است و به همین دلیل از نظر درصد ریزش، در مقایسه با بقیه بازار، مقداری کمتری را تجربه کرده است.

ضریب بتای near در مقایسه با بیت کوین 0.63 است که می‌تواند یک همبستگی نسبی با بیت کوین برای این ارز باشد. از طرفی شایعاتی به گوش میرسد که نشان می‌دهند near به سوی etf شدن گام برداشته است. اگر این خبر صحت داشته باشد، می‌تواند این ارز را از یک آلت کوین معمولی به یکی از 7 ارز برتر دنیای ارزهای دیجیتال تبدیل کند.

بهتر است بدانید که پروتوکل این ارز دیجیتال در سرعت انجام تراکنش و امنیت حرف اول را بیت تمامی ارزهای دیگر میزند و پتانسیل بسیار خوبی برای رشد در آینده دارد. همچنین Near به زودی یک بلاکچین لایه دوم با سازوکار هوش مصنوعی برای تولد دوباره بلاکچین به بازار روانه می‌کند.

مشاهده می‌شود که در این هفته ورودی‌های این ارز دیجیتال حدود 30 درصد نسبت به هفته گذشته افزایش داشته است و همچنین از حجم فروش این ارز کاسته شده است. بنابراین انتظار می‌رود با تمامی این موارد روند صعودی خوبی در انتظار near باشد. در زیر نمودارها و گراف‌های قیمتی این ارز آورده شده است.

مطالبی که پیشنهاد می کنیم مطالعه بفرمایید
چرا فروش بیت‌کوین توسط دولت‌ها فقط در کوتاه‌مدت در بازار تاثیرگذار است؟!

نمودار درصد اختصاص یافته به هر قسمت از تیم ارز دیجیتال نیر:

نمودار درصد اختصاص یافته به هر قسمت از تیم ارز دیجیتال نیر

نمودار درصد توکن‌های در گردش و قفل شده نیر:

نمودار درصد توکن‌های در گردش و قفل شده نیر

۸۵ درصد توکن‌های نیر در گردش هستند و ‌تنها ۱۴ درصد آنها  قفل شده هستند.

میزان ورود سرمایه به ارز نیر در در ۲۴ ساعت گذشته:

میزان ورود سرمایه به ارز نیر در در ۲۴ ساعت گذشته

میزان ورود سرمایه به ارز نیر در در ۲۴ ساعت گذشته حدود 25 درصد افزایش یافته است.

نمودار تعداد کل معاملات خرید و فروش نیر در صرافی‌ها در ۲۴ ساعت گذشته:

نمودار تعداد کل معاملات خرید و فروش نیر در صرافی‌ها در ۲۴ ساعت گذشته

نمودار حجم ورودی و خروجی نیر:

نمودار حجم ورودی و خروجی نیر

نمودار نشان‌دهنده ورودی زیاد ‌پول هوشمند به ارز نیر است.

میزان باز شدن پوزیشن‌های خرید ارز دیجیتال نیر در صرافی‌های مختلف:

میزان باز شدن پوزیشن‌های خرید ارز دیجیتال نیر در صرافی‌های مختلف

نمودار حجم کل معاملات نیر در صرافی‌ها:

نمودار حجم کل معاملات نیر در صرافی‌ها

آمار نشان‌دهنده تعادل مناسب در عمق بازار این ارز دیجیتال است.

دیدگاه خود را نسبت به این مطلب برای ما ارسال کنید

ارسال دیدگاه

دیدگاه های کاربران

    دیدگاهی وجود ندارد