کارت پرداخت بیت کوین مسترکارت برای آسیا و اقیانوسیه

کارت پرداخت بیت کوین مسترکارت برای آسیا و اقیانوسیه
نگار نبئی
تاریخ انتشار 2021-11-09

مسترکارت غول کارت های اعتباری، با ارائه کارت‌های پرداخت مرتبط با ارزهای دیجیتال در سراسر منطقه آسیا و اقیانوسیه این امکان را به مشتریان می‌دهد تا برای پرداختهای خود ارز دیجیتال را به فیات تبدیل کنند.

این شرکت روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که مسترکارت با ارائه دهندگان خدمات ارزهای دیجیتال Amber Group ،Bitkub و CoinJar برای ارائه کارت‌های اعتباری، نقدی و پیش‌پرداخت مسترکارت با استفاده از رمز ارز به مصرف‌کنندگان و کسب ‌وکارها در سراسر آسیا و اقیانوسیه شریک شده است.

مسترکارت

اکنون دارندگان این کارت‌ها می‌توانند بلافاصله ارزهای دیجیتال خود را به ارز فیات تبدیل کنند. این کارت‌ها در هرجایی که مستر‌کارت پذیرفته می‌شود، توسط مشتریان مورد استفاده قرار خواهد گرفت و کار را برای بسیاری از صاحبان کریپتو آسان خواهند ساخت.

گفتنی است شرکای ذکرشده مسترکارت در این ابتکار، اولین پلتفرم‌های ارزهای دیجیتال مستقر در آسیا و اقیانوسیه هستند که به «برنامه جهانی کریپتو کارت مسترکارت» ملحق می‌شوند.

بر اساس آخرین شاخص پرداخت‌های مسترکارت، حدود 45% از افرادی که در آسیا و اقیانوسیه مورد نظرسنجی قرار گرفتند اظهار داشتند که احتمالاً در سال آینده نیز قصد دارند از ارز دیجیتال استفاده کنند و 12% نیز بیان کردند که در سال گذشته از رمزارز استفاده کرده‌اند.

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که رضایت از این سیستم بالا بوده است و به نظر می‌رسد که همین مسئله باعث شده که این شرکت چنین تدابیری را در پیش بگیرد.

مستر کارت

مسترکارت در اواخر اکتبر اعلام کرد که در حال کار با پلتفرم دارایی دیجیتال Bakkt است تا به تاجران و بانک‌های ایالات متحده اجازه دهد ارزهای دیجیتال را نیز در پیشنهادات خود وارد سازند.

مطالبی که پیشنهاد می کنیم مطالعه بفرمایید
فدرال رزرو درباره استیبل کوین ها هشدار داده است

به این مطلب امتیاز دهید

5.00 /5
تعداد شمارش آرا : 3

همانطور که این مطلب را مفید دیدید

مارا در شبکه های اجتماعی نیز دنبال کنید

دیدگاه خود را نسبت به این مطلب برای ما ارسال کنید

ارسال دیدگاه

دیدگاه های کاربران

    دیدگاهی وجود ندارد