ایردراپ بیبی دوج در دسترس کاربران

ایردراپ بیبی دوج در دسترس کاربران

خبر جدید برای سرمایه‌گذاران و طرفداران بیبی دوج؛ بازی جدید تلگرامی بیبی دوج که از نوع بازی‌های کلیکی (Tap to Earn) است، راه‌اندازی شده و به‌عنوان یکی دیگر از بازی‌های پرطرفدار و محبوب تلگرام کار خود را شروع کرده است. تفاوت این بازی با ایردراپ‌های دیگری مانند نات کوین، همستر و تپ سواپ در این است که خرید و فروش بیبی دوج از قبل در صرافی‌ها انجام می‎‌شود و این پروژه مانند دیگر پروژه‌ها جدید و نوپا نیست. بنابراین احتمال موفقیت این پروژه، با توجه به تجربه تیم توسعه‌دهنده و قعالیتی که از قبل در بازار داشته‌اند، ممکن است خیلی زیاد باشد.

با ورود توکن‌های قوی، مانند بیبی دوج، ایردراپ‌ها وارد فاز جدیدی از مارکتینگ می‌شوند. در زیر مشخصات مربوط به بیبی دوج را مشاهده می‌کنید:

  • رتبه ۲۳۵ مارکت جهانی کریپتو کارنسی
  • حجم معاملات روزانه ۵/۶ میلیون دلار
  • مارکت کپ ۱۹۶ میلیون دلار
  • تویتر ۲ میلیون دنبال کننده
  • سابقه حضور در مارکت از سال ۲۰۲۱

این ویژگی‌ها نشان می‌دهند که پروژه جدید بیبی دوج احتمالا خیلی موفق خواهد بود و با موفقیت بازی بیبی دوج، کسانی که از قبل اقدام به خرید بیبی دوج کرده‌اند هم سود خوبی به دست خواهند آورد؛ چرا که این بازی و موفقیت آن می‌تواند بر قیمت توکن‌های بیبی دوج موجود در بازار هم تاثیرگذار باشد.

ایردراپ بازی بیبی دوج

BabeDoge بازی خود را در بستر تلگرام و با نام ربات BabyDoge PAWS Clicker راه‌اندازی کرده است. شروع بازی و راه‌اندازی آن در تاریخ 24 تیر ماه 1403 انجام شده است. روش بازی بسیار شبیه به بازی همستر کامبت است و بازیکنان از طریق کلیک بر روی صفحه و همچنین استفاده از کارت‌های بازی اقدام به جمع‌آوری سکه PAWS می‌کنند. مانند همستر، افزایش تعداد سکه و همچنین پاداش ساعتی در این بازی هم مهم است. همچنین با دعوت از دوستان خود نیز 5 هزار سکه PAWS دریافت خواهید کرد (هم برای دعوت‌کننده و هم برای دعوت‌شونده).

مطالبی که پیشنهاد می کنیم مطالعه بفرمایید
کارت‌های کمبو پیکسل 18 تیر

دیدگاه خود را نسبت به این مطلب برای ما ارسال کنید

ارسال دیدگاه

دیدگاه های کاربران

    دیدگاهی وجود ندارد