بازگشت کاردانو به کانال صعودی

بازگشت کاردانو به کانال صعودی

بازگشت کاردانو به کانال صعودی موجب ایجاد موجی از امیدواری در بین سرمایه گذاران این کوین شده است. امروز بیشتر در اینباره صحبت می کنیم.

قیمت  خرید کاردانو در 27 ژوئن، زمانی که قیمت 0.52 دلار بود، در یک روند نزولی قرار گرفت. از آن زمان به بعد، ADA به تدریج عقب نشینی کرد و حمایت 0.44 دلار را پیدا کرد.

با این وجود، ADA  به آرامی به منطقه سبز بازگشته است، زیرا قیمت آن در طول آخر هفته پس از کاهش شدید به 0.43 دلار در روز جمعه افزایش یافت. امروز تلاش می کنیم در این خبر بیشتر پیرامون این مسئله با شما صحبت نماییم.

بررسی فیمت کاردانو

Cardano یک پلتفرم بلاک چین غیرمتمرکز اثبات سهام از نسل سوم است که هدف آن ارائه گزینه موثرتری برای شبکه های اثبات کار است.

توکن این پلتفرم درحال حاضر در  یک دوراهی قرار دارد و قیمت ممکن است در هر جهتی حرکت کند. اگر گاوها بتوانند قدرت کافی را احضار کنند، صعود به 0.64 دلار ممکن است، اما منطقه حمایتی در حدود 0.42 تا 0.44 دلار ممکن است به طور بالقوه فشار بیشتری را برای کوین ایجاد کند.

در روزهای آینده، روند کلی احتمالاً به نفع فروشندگان خواهد بود. مگر اینکه خریداران در سطح پشتیبانی فوری مداخله کنند، کاردانو ممکن است قبل از بهبودی قوی، یک افت طولانی را تجربه کند.
داده‌های Coingecko در روز یکشنبه نشان می‌دهد که ADA با 9.5 درصد کاهش در هفت روز گذشته با 0.4507 دلار معامله می‌شود.

مطالبی که پیشنهاد می کنیم مطالعه بفرمایید
هش ریت شبکه بیت کوین به شدت افزایش پیدا کرده است

بازار گسترده‌تر کریپتو همچنان به نشان دادن شاخص‌های نزولی ادامه می‌دهد که دلیل آن ناتوانی بیت‌کوین در عبور از آستانه 20000 دلار است.

بر اساس آمار Coingecko، محبوب ترین ارز دیجیتال، در حال حاضر با قیمت 19105 دلار معامله می شود که در هفته گذشته 11.2 درصد کاهش داشته است.
در مقابل، اتریوم بیش از 2 درصد کاهش یافت و کمی بالاتر از آستانه 1000 دلار باقی مانده است. ریپل و دوج کوین به ترتیب در 0.44 دلار و 0.05 دلار بدون تغییر باقی ماندند.

Solana با افت 2 درصدی به 33.04 دلار رسید. لایت کوین با 2 درصد کاهش به 50.57 دلار رسید، در حالی که پولکادات به 6.70 دلار سقوط کرد.

ADA در نمودار CoinMarketCap از بزرگترین ارزهای دیجیتال بر اساس ارزش بازار در رتبه هشتم قرار دارد. این کوین در 24 ساعت کاهش 3.80 درصدی را تجربه کرد و قیمت خود را به 0.4514 دلار رساند. در نتیجه کل ارزش بازار آن 15.37 میلیارد دلار است.
اگر خریداران بتوانند در 24 تا 48 ساعت آینده بالاتر از روند فعلی تثبیت شوند، ADA میانگین متحرک نمایی (EMA) بحرانی 50 روزه را هدف قرار خواهد داد.

برای تحقق معکوس روند، ADA باید در 24 ساعت آینده بالاتر از حد بالای الگوی فعلی بسته شود. در مقابل، کاهش به 0.42 دلار ممکن است منطق خوش بینانه را کاهش دهد.

اگر گاوها بتوانند میانگین متحرک ساده 21 روزه را که اکنون در 0.50 دلار قرار دارد، دوباره به دست آورند، روند نزولی می تواند در همان اوایل باطل شود. اگر گاوها بتوانند این سطح را پس بگیرند، ممکن است بتوانند تا 1.20 دلار پیش بروند، یعنی 170 درصد افزایش نسبت به قیمت فعلی کاردانو.

مطالبی که پیشنهاد می کنیم مطالعه بفرمایید
افزایش قابل توجه قیمت سندباکس

نظر شما درباره بازگشت کاردانو به کانال صعودی چیست؟

افزایش شاخص قدرت نسبی (RSI) امتیاز 41.40 مشهود است، ADA احتمالاً در حال حاضر پیشرفت خواهد کرد. با اینحال همانطور که توضیح داده شد احتمال پدید آمدن روند معکوس و نزولی نیز بسیار وجود دارد.

باید بر این نکته تاکید کرد که فعلا گویا روند کاردانو نسبت به دیگر ارزهای برتر بد نیست و سرمایه گذاران این کوین می توانند کمی امیدوارتر باشند.

شما درباره بازگشت کاردانو به کانال صعودی چه فکر می کنید؟ آیا ما باید منتظر یک جهش بزرگ باشیم و یا دوباره سیر نزولی بر بازار این ارز حاکم خواهد شد.

اگر می خواهید به خرید کاردانو بپردازید، صرافی اکس اونیکس با تجربه بیش از سه سال بهترین پلتفرم را در اختیارتان می گذارد.

به این مطلب امتیاز دهید

0.00 /5
تعداد شمارش آرا : 0

همانطور که این مطلب را مفید دیدید

مارا در شبکه های اجتماعی نیز دنبال کنید

دیدگاه خود را نسبت به این مطلب برای ما ارسال کنید

ارسال دیدگاه

دیدگاه های کاربران

    دیدگاهی وجود ندارد