با افزایش تقاضای دیفای و آلت کوین ها، تقاضای بیت‌ کوین کاهش یافت

با افزایش تقاضای دیفای و آلت کوین ها، تقاضای بیت‌ کوین کاهش یافت
نگار نبئی
تاریخ انتشار 2021-11-08

گزارش سه ماهه سوم شرکت دارایی های دیجیتال جنسیس نشان می‌دهد علی‌رغم موانع اخیر، بازار ارزهای دیجیتال همچنان به رشد خود ادامه داده است.

ولی موسسات به جای بیت‌ کوین به دیفای و آلت‌ کوین ها روی آورده‌اند. در گزارش جنسیس شاهد برخی از روندهای بزرگ بازار هستیم.

این گزارش به وضوح نشان می‌دهد تقاضا برای بیت کوین در سه ماهه سوم سال کاهش یافته است زیرا موسسات در حال بررسی پلتفرم‌های دیفای و آلت کوین‌ها بودند.

سازمانی شدن دلیل روند نزولی تقاضا برای بیت کوین

طبق این گزارش، تقاضا برای بیت کوین در طول سه ماهه سوم روند کاهشی داشته است به این دلیل که تریدرها  از اختلاف قیمت بیت کوین در بازارهای آتی و آنی سودی کسب نکرده‌اند.

این شرکت به «تغییر ساختاری بسیار مهمی» در بازار رمزارزها اشاره کرد که با حذف اهرم صرافی‌های خرد شروع شد. در سه ماهه دوم سال، بازار شاهد بود که بسیاری از صرافی‌ها پیشنهادات اهرمی خود را محدود کردند.

برای مثال صرافی معروف بایننس اهرم معاملاتی خود را تا ۲۰ برابر برای حساب‌های باز شده در ۳۰ روز کاهش داد.

این گزارش خاطرنشان کرد که «کاهش اهرم‌ صرافی‌های خرد» همراه با «ممنوعیت های سختگیرانه چین»، باعث ایجاد تغییری به سمت سازمانی شدن گردید. این موضوع باعث از بین رفتن جذابیت بیت کوین برای معامله‌گران فرصت‌طلب شد.

تقاضا برای بیت‌کوین

علاقه گسترده سازمان ها به دیفای و اتریوم

این شرکت از تعداد فزاینده موسساتی که به فضای دیفای هر روز افزوده می‌شوند گزارش می‌دهد. بعلاوه سازمانها علاقه زیادی به اتریوم پیدا کرده‌اند و از آن برای وام گرفتن و وام دادن در برنامه‌های غیرمتمرکز استفاده می‌کنند.

مطالبی که پیشنهاد می کنیم مطالعه بفرمایید
معرفی ارزهایی که به بیت کوین وابسته نیستند

ظهور پروتکل‌های لایه یک نیز به افزایش علاقه به این ارز دیجیتال افزوده است، همزمان بسیاری از سازمان های بومی رمزارزی در فضای لایه یک فرصت های سودده زیادی ایجاد کرده و باعث رشد تقاضا برای استیبل کوین ها و همچنین جفت معاملاتی اتریوم به بیت کوین بوده‌اند.

همین امر منجر به افزایش قیمت آلت کوین ها شد که در سه ماهه سوم نیز به قوت خود باقی ماند. یکی از سودآورترین آلت کوین ها سولانا بود که پس از رکورد جدید در این هفته، از کاردانو پیشی گرفت.

در مجموع، جنسیس در سه ماهه سوم بیش از 37 میلیارد دلار در بازار آنی و آتی معامله کرده است. بیت کوین تقریباً ۶۱% از فعالیت معاملاتی خارج از بورس جنسیس را به خود اختصاص داده که در سه ماهه دوم ۴۳ درصد افزایش داشته است.


به این مطلب امتیاز دهید

5.00 /5
تعداد شمارش آرا : 1

همانطور که این مطلب را مفید دیدید

مارا در شبکه های اجتماعی نیز دنبال کنید

دیدگاه خود را نسبت به این مطلب برای ما ارسال کنید

ارسال دیدگاه

دیدگاه های کاربران

    دیدگاهی وجود ندارد