کاهش دارایی‌های استیبل کوین USDC نزد نهنگ‌ ها

کاهش دارایی‌های استیبل کوین USDC نزد نهنگ‌ ها

کاهش دارایی‌های استیبل کوین USDC نزد نهنگ‌ها به پایین ترین میزان در دو سال گذشته رسیده است. امروز بیشتر دراینباره نکاتی را با شما در میان خواهیم گذاشت.

نوسانات مداوم قیمت در بازار کریپتو به طور قابل توجهی بر استیبل کوین، USD Coin (USDC) تأثیر گذاشته است. اکنون دارایی های USD Coin در آدرس های کیف پول نهنگ ها به شدت کاهش یافته است

بر اساس داده های Glassnode، یک شرکت تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال، شاخص های USD Coin رو به افت بوده است. به عنوان مثال، این استیبل کوین اخیراً فروش و افتهایی داشته که ارزش بازار آن را کاهش داده است. امروز بیشتر در اینباره با شما صحبت می کنیم.

عملکرد استیبل کوین USDC

گزارشی در مورد دومین استیبل کوین بزرگ از نظر ارزش بازار نشان داد که تحریم وزارت خزانه داری ایالات متحده علیه تورنادو کش یک عامل مؤثر در عملکرد USDC است. این تحریم نه تنها خللی برای کاهش ارزش USDC ایجاد کرد، بلکه بر تتر، رقیب اصلی آن نیز تأثیر گذاشت.

پس از تحریم Tornado Cash، سیرکل، صادرکننده USD Coin، حدود 75000 توکن USDC را مسدود کرد. این کوین ها توسط برخی از آدرس های متصل به تورنادو کش نگهداری می شدند.

این اقدام باعث کاهش ارزش بازار USDC شد. اما تتر عملکرد مخالفی از سوی خود داشت. در نتیجه، بازارهای USDT چند روز پس از تحریم خزانه داری آمریکا شاهد افزایش حدود 2 میلیون دلاری بودند.

مطالبی که پیشنهاد می کنیم مطالعه بفرمایید
افت قیمت میم کوین ها

بسیاری از مفسران در این صنعت رشد و کاهش ارزش بازار را برای USDT و USDC مقایسه می کنند. اکثریت معتقدند که سرمایه گذاران از USDC به USDT تغییر کردند.
همچنین، داده‌های گلاس‌نود تأیید کرد که میانگین متحرک هفت روزه سپرده‌های مبادله USDC به پایین‌ترین سطح 17 ماهه 138250 رسیده است.
همچنین، نشانه‌ای وجود دارد که نگهداری از آدرس‌های 1% برتر USDC به 87.667% رسیده است. این معادل پایین ترین سطح 22 ماهه یک استیبل کوین است.

با این حال، USDC علیرغم کاهش ارزش بازار، شاهد افزایش بخشی از عملکرد خود بود. میانگین حجم تراکنش هفتگی خود را با رسیدن به بالاترین سطح سه سال اخیر افزایش داد. ارزش تا 228721.050 توکن USDC نشان داده شد. این رشد اخیر بیشتر از رشد قبلی است که در ژوئن امسال ثبت کرد که 226، 056.588 USDC بود.

در رقابت با USDT در جولای 2022 به عنوان استیبل کوین پیشرو در سال از نظر ارزش بازار، تبلیغات زیادی در USDC صورت گرفته است. USDC در حدود 11 میلیارد دلار از ارزش بازار Tether حرکت کرد. اما پس از رویداد تورنادو کش، دستاوردهای قبلی خود را از دست داده است.

تتر هنوز درباره موضع خود درباره مسدود کردن توکن‌های USDT متصل به Tornado Cash اظهار نظر نکرده است. با این حال، یک پیامد قانونی منفی احتمالی برای شرکت‌هایی وجود دارد که دارایی‌های مرتبط با پلتفرم میکسر کریپتو تحریم شده را تایید می‌کنند.

نظر شما درباره کاهش دارایی‌های استیبل کوین USDC نزد نهنگ‌ها به پایین ترین میزان در دو سال گذشته چیست؟

همانطور که توضیح داده شد استیبل کوین یو اس دی سی جدی ترین رقیب استیبل کوین برتر بازار یعنی تتر دچار افت شدیدی شده است. عمده این عفت به دلیل تحریم اخیر آمریکا علیه توراندوکش بوده است.

مطالبی که پیشنهاد می کنیم مطالعه بفرمایید
بنیان گذار اتریوم نسبت به سقوط لونا واکنش نشان داد

اکنون از شما می پرسیم که نظر شما درباره این کاهش دارایی استیبل کوین USDC نزد نهنگ ها چه پیامدهایی می تواند داشته باشد.

اگر علاقه مند به خرید ارز USDC  هستید، می توانید با مراجعه به وب سایت اکس اونیکس معاملات خود را آغاز نمایید.

به این مطلب امتیاز دهید

2.88 /5
تعداد شمارش آرا : 17

همانطور که این مطلب را مفید دیدید

مارا در شبکه های اجتماعی نیز دنبال کنید

دیدگاه خود را نسبت به این مطلب برای ما ارسال کنید

ارسال دیدگاه

دیدگاه های کاربران

    دیدگاهی وجود ندارد