پاداش کاربران MemeFi مشخص شد

پاداش کاربران MemeFi مشخص شد

MemeFi یکی از پروژه‌های ایردراپی است که بر روی پلتفرم تلگرام پیاده‌سازی شده و محبوبیت زیادی هم در میان کاربران پیدا کرده است. اکنون رونمایی از ولت داخلی میم‌فای اجرایی شده و کاربران هم‌اکنون می‌توانند این ولت را درون ربات مشاهده کنند. امکان ایجاد ولت درون برنامه مهیا شده و این یک خبر عالی برای کاربرانی است که منتظر لانچ شدن میم فای هستند. هرچند در انتهای ایجاد ولت و مشخص شدن مقدار پاداش کاربران اشاره شده است که امکان برداشت پاداش هنوز مهیا نیست و به‌زودی این امکان فراهم خواهد شد، اما در حالت کلی این خبر یک خبر مهم برای کاربران است و نوید دریافت پاداش را در یک آینده نزدیک می‌دهد. در ادامه مراحل ایجاد کیف پول و مشاهده میزان پاداش را نشان داده‌ایم.

در مرحله اول بر روی گزینه ولت (wallet) در منوی پایین بازی کلیک کنید:

مرحله اول

در مرحله بعد بر روی ایجاد ولت (Create Wallet) کلیک کنید تا ساخت کیف پول درون برنامه میم فای شروع شود:

مرحله دوم

در مرحله سوم پسوردی متشکل از 12 عبارت به شما داده می‌شود که باید آن را در جایی یادداشت کنید. در نظر داشته باشید که این پسورد بسیار مهم است و در صورتی که آن را گم کنید ممکن است تمام دارایی درون ولت خود را از دست بدهید. بنابراین در حفظ آن دقت کافی داشته باشید و حتما آن را یادداشت کنید:

مرحله سوم

پس از اینکه پسورد 12 کلمه‌ای را یادداشت کردید، بر روی گزینه ذخیره، ادامه (save,continue) کیک کنید.

در مرحله بعد مطابق شکل زیر از میان اتریوم و میم‌فای، بر روی گزینه MemeFi کلیک کنید تا فرایند ایجاد ولت میم فای با موفقیت به اتمام برسد:

مطالبی که پیشنهاد می کنیم مطالعه بفرمایید
رشد بی سابقه ریپل به عنوان یکی از سریع ترین شرکت های خصوصی آمریکا

مرحله چهارم

در نهایت با تصویر زیر مواجه می‌شوید که در آن نوشته است که امکان برداشت پاداش به‌زودی فراهم خواهد شد.

ایجاد ولت میم فای

طبق مراحل در تصویر پیش برید و کیف پول را ایجاد کنید. باز هم تاکید می‌کنم، دقت کنید که ۱۲ واژه پسورد را در جایی امن ذخیره کنید و در اختیار هیچ شخصی قرار ندید!

صبور باشید و به‌زودی پاداش خود را از میم فای دریافت کنید.

دیدگاه خود را نسبت به این مطلب برای ما ارسال کنید

ارسال دیدگاه

دیدگاه های کاربران

    دیدگاهی وجود ندارد