سرمایه گذاری ۴ میلیارد دلاری برزیلی ها در ارزهای دیجیتال!

سرمایه گذاری ۴ میلیارد دلاری برزیلی ها در ارزهای دیجیتال!
نگار نبئی
تاریخ انتشار 2021-10-19

براساس گزارش بانک مرکزی برزیل، مردم این کشور از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون بیش از ۴ میلیارد دلار برای خرید ارز دیجیتال هزینه کرده‌اند.

تراز تجاری این کشور نشان می‌دهد برزیلی‌ها به طور میانگین در هر ماه بیش از ۳۵۰ میلیون دلار ارز دیجیتال خریداری کرده‌اند. با توجه به کشش مردم برزیل به خرید رمز ارزها، برخی از تحلیل‌گران بانک مرکزی برزیل احتمال می‌دهند این مبلغ تا پایان سال میلادی به دو برابر این میزان برسد.

ارز دیجیتال

بیشترین حجم خرید رمزارزها مربوط به ماه می (اواسط اردیبهشت تا خرداد) با ۷۵۶ میلیون دلار است.  از آن ماه روند خرید نزولی بوده است.

تنها در ماه آگوست حجم خرید رمز ارز تقریبا به ۵۰۰ میلیون دلار رسید. شایان ذکر است که حجم خرید ماه سپتامبر در حال حاضر در دسترس نیست؛

بنابراین نمی‌توان تعیین کرد آیا روند نزولی خرید رمز ارزها در برزیل همچنان ادامه دارد یا نه؟ البته مردم برزیل به رمزارزها بسیارعلاقه‌مند شده‌اند.

به طوری که آقای بورونو سرا (Bruno Serra) مدیر سیاست‌های پولی بانک مرکزی برزیل گفت به نظر نمی‌رسد این علاقه مردم در آینده از بین برود.

آقای سرا همچنین اظهار داشت سرمایه‌گذاری برزیلی‌ها در ارز دیجیتال این امکان را دارد که تا سه برابر میزان سرمایه‌گذاری آنها در سهام آمریکا برسد. اگرچه در حال حاضر برزیل امکان تولید ارز دیجیتال را ندارد.

او همچنین با نگرانی افزود: در حال حاضر جریان یک طرفه است. به دلیل هزینه‌های مصرف انرژی، برزیل هیچ گونه تولید رمز ارزی نداشته و صرفا وارد کننده بوده است.

مطالبی که پیشنهاد می کنیم مطالعه بفرمایید
کاهش 15 درصدی فانتوم پس از هک یک DEX

به این مطلب امتیاز دهید

5.00 /5
تعداد شمارش آرا : 1

همانطور که این مطلب را مفید دیدید

مارا در شبکه های اجتماعی نیز دنبال کنید

دیدگاه خود را نسبت به این مطلب برای ما ارسال کنید

ارسال دیدگاه

دیدگاه های کاربران

    دیدگاهی وجود ندارد