شهردار جدید نیویورک: ارزهای دیجیتال باید در مدارس تدریس شوند

شهردار جدید نیویورک: ارزهای دیجیتال باید در مدارس تدریس شوند
نگار نبئی
تاریخ انتشار 2021-11-08

اریک آدامز، شهردار جدید نیویورک معتقد است مدارس باید دانش‌آموزان را برای حرکت در دنیای ارزرمزها و دارایی‌های دیجیتال آماده کنند.

به نظر می‌رسد اریک آدامز شهردار منتخب نیویورک، موضع خود را در حمایت از ارزهای دیجیتال دو چندان کرده است و تاکید دارد که مدارس باید آموزش ارزهای دیجیتال و بلاک چین را در برنامه‌های درسی خود بگنجانند.

آدامز طی مصاحبه‌ روز گذشته خود، ارز دیجیتال را به عنوان «روش جدید پرداخت برای کالاها و خدمات در سراسر جهان» توصیف کرد و از مدارس محلی خواست تا دانش آموزان را برای «شیوه جدید تفکر» در خصوص فناوری بلاک‌ چین و دارایی‌های دیجیتال آموزش دهند.

آدامز همچنین به سطح پایین دانش ارز دیجیتال در میان رای‌دهندگان جوان خود اشاره کرد. این دموکرات ۶۱ ساله گفت: «وقتی در مورد بلاک چین و بیت کوین صحبت کردم، جوانان در خیابان ایستادند و از من پرسیدند: راجع به چی حرف می‌زنی؟»

او همچنین به برنامه‌هایی برای تشویق کسب ‌وکارهای نیویورکی برای پذیرش بیت‌ کوین و سایر ارزهای دیجیتال به ‌عنوان نوعی شیوه‌ی پرداخت اشاره کرد و گفت که «ما آن را بررسی کرده و با دقت گام های لازم را خواهیم برداشت تا این روش پرداختی را به درستی پیاده سازی کنیم.»

شهردار منتخب همچنین افزود که نیویورک باید «مرکز نوآوری» باقی بماند، مهم نیست که این نوآوری چیست.

واکنش‌ها به نظرات شهردار جدید نیویورک

نظرات آدامز با واکنش‌های متفاوتی از سوی جامعه رمزارزها در رسانه‌های اجتماعی مواجه شد.

برخی کاربران اظهار داشتند که آموزش ارز دیجیتال «باید» در برنامه درسی مدارس گنجانده شود و  سرمایه گذاران جوان باید قبل از ورود به بازار دارایی های دیجیتال به «ذهن باز و دانش کافی» مجهز شوند.

مطالبی که پیشنهاد می کنیم مطالعه بفرمایید
رشد قابل توجه قیمت لونا

برخی دیگر نیز بیت‌کوین را «سوداگری» توصیف کردند و افزودند که مدارس باید بر روی «تدریس موفقیت آمیز ریاضیات، تاریخ، علوم، زبان و مفاهیم واقعی مالی ابتدا تمرکز کنند.»

گفتنی است اریک آدامز، شهردار منتخب نیویورک، سه چک اولیه خود را به صورت بیت کوین دریافت خواهد کرد. تبدیل نیویورک به مرکز ارز دیجیتال در ایالات متحده، از سیاست‌های اصلی شهردار جدید است.

وی اخیرا در مصاحبه‌ای با رادیو بلومبرگ گفت قصد دارد یک ارز دیجیتال شهری برای نیویورک مشابه میامی کوین ایجاد کند. نیویورک اولین شهری در ایالات متحده نخواهد بود که برنامه آموزش ارزهای دیجیتال در مدارس را اجرا می‌کند.

در ماه مارس سال جاری، مجلس نمایندگان جورجیا لایحه‌ای را تصویب کردند که در آن از مقامات آموزش و پرورش این ایالت خواسته شد تا برنامه سواد مالی از جمله ارزرمزها را در برنامه درسی دبیرستان‌ها قرار دهند.


برچسب ها

به این مطلب امتیاز دهید

5.00 /5
تعداد شمارش آرا : 3

همانطور که این مطلب را مفید دیدید

مارا در شبکه های اجتماعی نیز دنبال کنید

دیدگاه خود را نسبت به این مطلب برای ما ارسال کنید

ارسال دیدگاه

دیدگاه های کاربران

    دیدگاهی وجود ندارد