ایردراپ DOGS به سرعت لیست شد!

ایردراپ DOGS به سرعت لیست شد!

پروژه Dogs تنها سه روز پس از اینکه معرفی شد، در لیست 4 صرافی برای عرضه قرار گرفته است؛ یکی از سریع‌ترین لیستینگ‌های تاریخ!

لیست صرافی‌هایی که DOGS را در لیست ارزهای خود قرار داده‌اند، بر اساس خبر خود صرافی‌ها، به شرح زیر است:

صرافی بزرگ BingX و LBank، عرضه کننده توکن Dogs خواهند بود!

صفحات رسمی BingX و LBank با انتشار بیانیه‌های مجزا، به لیست قطعی توکن DOGS$ در این ۲ صرافی اشاره کردند!

لیست شدن DOGS در صرافی BingX

همچنین پیش‌فروش پروژه‌ نوظهور DOGS در BitGet هم آغاز شده است؛ این صرافی سومین صرافی است که این پروژه را در مارکت پیش‌فروش خود عرضه کرده است.

چهارمین صرافی؛ صرافی بزرگ Gate.io نیز اقدام به آغاز کمپین پیش‌فروش ارز DOGS$ نمود!

این یک اتفاق شگفت‌انگیز است که توجه بسیاری از کاربران را به Dogs جلب کرد.

لیست شدن DOGS در صرافی LBank

معرفی بازی تلگرامی DOGS

DOGS یک میم سکه است که برای تجسم روح و فرهنگ جامعه تلگرام طراحی شده است. DOGS یک پیشینه منحصربه‌فرد دارد که آن را خاص می کند. این سکه از Spotty، طلسم غیر رسمی VK (یک سایت رسانه اجتماعی آنلاین روسی) الهام گرفته شده است که توسط پاول دوروف در طی یک حراجی خیریه ایجاد شده است. Spotty به سرعت به یک نماد محبوب تبدیل شد و اکنون، DOGS قصد دارد این میراث را به دنیای ارزهای دیجیتال بیاورد.

سفر اسپاتی زمانی آغاز شد که پاول دوروف، خالق VK، سگ نمادین را در یک حراج خیریه برای حمایت از یتیم خانه ها کشید. Spotty فقط یک نقاشی نبود. با 100% فروش هدایایی با مضمون Spotty، به نماد مراقبت و خیریه تبدیل شد و به یتیم خانه‌ها و خانه‌های کودکان اختصاص یافت. در طول سال‌ها، ماجراجویی‌های اسپاتی آن را از یکی از اولین شخصیت‌های استیکر VK به حضور در VK Fest و حتی ورود به فضا رسانده است! اکنون اسپاتی چهره داگز است؛ بومی‌ترین میم کوین تلگرام.

مطالبی که پیشنهاد می کنیم مطالعه بفرمایید
روند نزولی اتریوم

چه کسی Dogs را خلق کرد؟

سازندگان DOGS ناشناس هستند. مثل بسیاری از پروژه‌های کریپتویی، خالق یا خالقین DOGS هم ناشناس هستند و فعلا اطلاعات خاصی از آن‌ها در دسترس عموم نیست.

Dogs چگونه کار می‌کند؟

شروع با DOGS ساده و سرگرم کننده است. در ادامه یک راهنمای گام به گام برای پیوستن به انجمن DOGS و کسب توکن‌های آن ارائه می‌کنیم:

  1. Join the Dogs Bot: به ربات Dogs در تلگرام بپیوندید.
  2. شروع ربات: پس از عضویت، روی دکمه «شروع» کلیک کنید. ربات شما را در این فرآیند راهنمایی می کند.
  3. میزان استفاده از تلگرام خود را بررسی کنید: ربات از شما می‌خواهد تا بررسی کنید که چه مدت از تلگرام استفاده می‌کنید (نیاز نیست کاری کنید و خود ربات این بررسی را انجام می‌دهد). هر چه مدت زمان استفاده شما بیشتر باشد، توکن‌های DOGS بیشتری دریافت خواهید کرد.
  4. توکن های DOGS خود را دریافت کنید: پس از تأیید استفاده شما، ربات بر اساس فعالیت تلگرام شما، توکن‌های DOGS را به شما پاداش می‌دهد.
  5. دعوت از دوستان: به دوستان خود در مورد ربات سگ‌ها اطلاع دهید و آن‌ها را به ربات دعوت کنید. هرچه افراد بیشتری بپیوندند، جامعه قوی‌تر می‌شود، که می‌تواند ارزش توکن DOGS را افزایش دهد.

روش توزیع DOGS

یکی از جذاب ترین جنبه‌های DOGS روش توزیع آن است. به جای استخراج یا خرید سنتی، توکن‌های DOGS بر اساس فعالیت تلگرام کاربران توزیع می‌شوند. در زیر نحوه دستیابی به توکن‌های DOGS را توضیح می‌دهیم:

سن اکانت تلگرام شما: هر چه اکانت تلگرام شما قدیمی تر باشد، احتمالا توکن‌های DOGS بیشتری دریافت خواهید کرد. این به کاربران طولانی مدت این پلتفرم پاداش می‌دهد.

مطالبی که پیشنهاد می کنیم مطالعه بفرمایید
با افزایش تقاضای دیفای و آلت کوین ها، تقاضای بیت‌ کوین کاهش یافت

اشتراک تلگرام پریمیوم: کاربرانی که اشتراک تلگرام پریمیوم دارند، مزایای اضافی و توکن‌های بیشتری دریافت می کنند. این امر افراد بیشتری را تشویق می‌کند تا در تلگرام پریمیوم مشترک شوند و تجربه کلی تلگرام آنها را افزایش می‌دهد.

وضعیت OG: وضعیت OG (Gangster اصلی) به این معنی است که شما یک کاربر قدیمی و فعال تلگرام هستید. این وضعیت می‌تواند توکن‌های DOGS بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد و وفاداری و فعالیت شما را در پلتفرم تشخیص دهد.

بر اساس آنچه Dogs ارائه داده و پیوستن افراد مشهوری مانند مدیرعامل Blum به آن، احتمال می‌رود پس از نات کوین اکنون DOGS یک پروژه عالی و سودده برای کاربران باشد.

دیدگاه خود را نسبت به این مطلب برای ما ارسال کنید

ارسال دیدگاه

دیدگاه های کاربران

    دیدگاهی وجود ندارد