تغییر رفتار هولدرهای بلندمدت بیت کوین

تغییر رفتار هولدرهای بلندمدت بیت کوین

تغییر رفتار هولدرهای بلندمدت بیت کوین برخی گمانه زنی های جدیدی را درباره آینده این ارز به وجود آورده است. امروز بیشتر دراینباره با شما صحبت می کنیم. 

داده‌های منتشر شده توسط Glassnode نشان می‌دهد که اخیراً رفتار هولدرهای بلند بیت‌کوین از انباشت به توزیع تغییر کرده است. مسئله ای که نشان می دهد این سرمایه گذاران صبور نیز دیگر مانند گذشته قصد نگه داری ارزشمندترین کوین بازار را ندارند.

این تغییر، می تواند پیام های زیادی برای دیگر سرمایه گذاران داشته باشد. در این خبر تلاش می کنیم با بررسی موشکافانه تر این مسئله بیشتر این تغییر رفتار را تحلیل نماییم. در ادامه ما را همراهی کنید.

تغییر موضع هولدرهای بلند مدت بیت کوین از انباشت به توزیع

طبق گزارش جدید Glassnode، هولدرهای بلندمدت بیت کوین در چند ماه اخیر به طور میانگین 47 هزار بیت کوین در ماه خرج کرده اند.

هولدرهای بلند مدت  (یا به طور خلاصه LTH) به گروهی از سرمایه گذاران بیت کوین اشاره دارد که از حداقل 155 روز پیش کوین های خود را نگه داشته اند، بدون اینکه آنها را بفروشند یا جابجا کنند.

“تغییر موقعیت خالص LTH” شاخصی است که تعداد خالص کویه هایی را که این HODLers اخیراً فروخته یا خریداری کرده اند را اندازه گیری می کند.

وقتی مقدار این معیار مثبت است، به این معنی است که LTH ها در حال انباشت کوین هستند. از سوی دیگر، کمتر از صفر بودن اندیکاتور به این معنی است که این گروه در حال توزیع است.

مطالبی که پیشنهاد می کنیم مطالعه بفرمایید
رکورد منفی شاخص ترس و طمع بیت کوین به دلیل شیوع کووید-19

حدود سه هفته پیش، با شروع به انباشت این هولدرها، تغییر موقعیت خالص LTH تغییر کرد. در اوج این مرحله سبز، این سرمایه گذاران با نرخ ۷۹ هزار بیت کوین در ماه دست به دست می شدند.


ا بلافاصله پس از آن، LTH ها دوباره به روند توزیع برگشتند، جایی که با نرخ تا 47 هزار بیت کوین در ماه فروختند. در هفته گذشته، فروش بسیار کاهش یافته است، اما مقادیر معیار هنوز قرمز باقی مانده است.

به دلیل تمام فروش از ماه مه، هولدرهای بلندمدت حدود 222 هزار بیت کوین  را توزیع کرده اند.
LTH ها در بالاترین حد خود در ماه می، 13.559 میلیون بیت کوین داشتند. از آن زمان، عرضه آنها 1.6 درصد کاهش یافته است.

باید دید تغییر جدید به سمت توزیع چه عواقبی برای این ارز خواهد داشتد. اگر روند فروش از LTH ها ادامه پیدا کند، حرکت صعودی فعلی ممکن است خیلی دوام نیاورد.در زمان نگارش این مقاله، قیمت بیت کوین در حدود 24 هزار دلار شناور است که در هفته گذشته 4 درصد افزایش یافته است.

نظر شما درباره تغییر رفتار هولدرهای بلندمدت بیت کوین چیست؟

همانطور که احتمالا مشاهده کردید رفتار هولدرهای بلندمدت بیت کوین در چند ماه اخیر به شکل قابل توجهی تغییر کرده است. اکنون دیگر خبری از انباشت های عظیم نیست و این هولدرها هر روز بیش از روز قبل به توزیع کوین های خود می پردازند.

این مسئله می تواند تاثیر منفی بر روند کنونی خرید بیت کوین بگذارد. اکنون از شما کاربران وب سایت اکس اونیکس می پرسیم که نظر شما درباره این تغییر رفتار هولدرهای بلند مدت بیت کوین چیست. آیا می توان انتظار داشت که جرکت به سوی توزیع باعث کاهش قیمت بیت کوین شود.

مطالبی که پیشنهاد می کنیم مطالعه بفرمایید
کاهش مصرف انرژی برق بیت کوین

اگر علاقه مند به خرید بیت کوین هستید، صرافی اکس اونیکس بهترین بستر را برای شما فراهم می نماید.

به این مطلب امتیاز دهید

5.00 /5
تعداد شمارش آرا : 1

همانطور که این مطلب را مفید دیدید

مارا در شبکه های اجتماعی نیز دنبال کنید

دیدگاه خود را نسبت به این مطلب برای ما ارسال کنید

ارسال دیدگاه

دیدگاه های کاربران

    دیدگاهی وجود ندارد