انتشار شاخص cpi و تاثیر آن برای بازار ارزهای دیجیتال

انتشار شاخص cpi و تاثیر آن برای بازار ارزهای دیجیتال

ناظران بازار کریپتو مشتاقانه منتظر داده‌های شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) ایالات متحده هستند. در این خبر به بررسی برآوردهای وال استریت و تأثیر بالقوه داده‌های CPI ایالات متحده بر تصمیم فدرال رزرو برای کاهش نرخ می پردازیم.

بر اساس برآوردهای بازار، انتظار می‌رود داده‌های تورمی جدید برای فعالان بازار مالی تسکین بخش باشد. انتظار می‌رود که تورم در ما ژوئن به 3.1 درصد کاهش یافته باشد.

در همین حال، طبق گزارش CME FedWatchTool، پیش بینی می‌شود نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا در سپتامبر به میزان 25 واحد کاهش یابد. علاوه بر این، یکی دیگر از داده‌های کلیدی تورم در این هفته،یعنی داده‌های PPI است که توسط وزارت کار منتشر خواهد شد.

مطالبی که پیشنهاد می کنیم مطالعه بفرمایید
خبر خوب برای کاربران بازی همستر کامبت
مطالبی که پیشنهاد می کنیم مطالعه بفرمایید
کاهش قیمت بیت کوین پس از انتشار شاخص CPI

فدرال رزرو داده‌های تورم CPI ایالات متحده را به عنوان یک معیار مهم برای اندازه گیری فشار تورمی در کشور در نظر می‌گیرد.

اگرچه بازار بر روی کاهش بالقوه نرخ در ماه سپتامبر شرط بندی کرده اما افزایش شاخص CPI ایالات متحده بیش از حد انتظار می تواند احساسات کلی بازار را کاهشی کند.

علاوه بر این، اخیراً بازار یک مرحله نوسان شدید را پشت سر گذاشته است، فروش بیت کوین توسط دولت آلمان و مشکلات بازپرداخت Mt. Gox بر احساسات بازار تاثیر گذاشته است.

با این حال، به نظر می‌رسد که احساسات اخیر بازار با جریان‌های قوی ETF بیت‌کوین در ایالات متحده و پیش‌بینی تایید احتمالی برای ETF اسپات اتریوم کمی بهبود یافته است. علاوه بر این، پرونده‌های اخیر برای ETF Solana در ایالات متحده نیز به افزایش بابقوه بیت کوین و آلت کوین‌ها  اشاره دارد.

به نظر می‌رسد اکنون زمان نسبتا مناسبی برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال است، فرصت را از دست ندهید و همین الان در اکس اونیکس ثبت نام کنید.

دیدگاه خود را نسبت به این مطلب برای ما ارسال کنید

ارسال دیدگاه

دیدگاه های کاربران

    دیدگاهی وجود ندارد