احتمال بازگشت قیمت بیت کوین به 28 هزار دلار

احتمال بازگشت قیمت بیت کوین به 28 هزار دلار

احتمال بازگشت قیمت بیت کوین به 28 هزار دلار تا پایان سال حاری میلادی وجود دارد. امروز بیشتر در اینباره با شما صحبت خواهیم کرد.

تحلیلگران گلدمن ساکس بر این باورند که بیت کوین و بازار کریپتو می توانند تا حدودی تسکین پیدا کنند، با اینحال آشفتگی های کوتاه مدت و میان مدت وجود خواهد داشت. گزارش اخیر مؤسسات بانکی ادعا می کند که بازار ارزهای دیجیتال همگام با بازار سهام ایالات متحده حرکت می کند و بنابراین تحت تأثیر محیط کلان اقتصادی قرار گرفته است.

این تحلیل توسط Marion Laboure و Galina Pozdnyakova انجام شده است و پیش‌بینی می‌کند که تا پایان سال 2022 افزایش 30 درصدی (28 هزار دلار) برای بیت‌کوین وجود داشته باشد. امروز بیشتر در اینباره با شما صحبت خواهیم کرد.

آیا قیمت بیت کوین افزایش خواهد یافت؟

گزارش گلدمن ساکس در ارائه دلایلی که از نظریه نزولی حمایت می کند، ناکام است. تحلیلگران بر این باورند که همبستگی بیت کوین با بازار سهام ادامه خواهد داشت و در حالی که آنها جهش در سهام را پیش بینی می کنند، معتقدند قیمت بیت کوین از نظر عملکرد عقب خواهد ماند.

برای بازار سهام، تجزیه و تحلیل گلدمن ساکس حرکتی صعودی و یک جهش احتمالی به سطوح ژانویه 2022 پیش بینی می کند. در این بین، بیت کوین می تواند به 28000 دلار برسد که بیش از 10000 دلار کمتر از سطح ژانویه 2022 است.

مطالبی که پیشنهاد می کنیم مطالعه بفرمایید
تغییر رفتار هولدرهای بلندمدت بیت کوین

طبق معمول مؤسسات قدیمی، تحلیلگران فاندامنتال بیت کوین را نادیده گرفتند و آن را با بازار الماس مقایسه کردند که ادعا می کردند در پشت «بازاریابی» شکوفا شده است.

تحلیلگران در مورد عواملی که به پیچیدگی های اندازه گیری ارزش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال کمک می کنند و اینکه چرا این امر می تواند خطر نزولی آن را افزایش دهد، موارد زیر را نام بردند.

تثبیت قیمت توکن سخت است زیرا هیچ مدل ارزش گذاری رایجی مانند مدل های موجود در سیستم سهام عمومی وجود ندارد. علاوه بر این، بازار کریپتو بسیار پراکنده است. سقوط آزاد کریپتو به دلیل پیچیدگی سیستم می تواند ادامه یابد.

همانطور که NewsBTC گزارش داد، کارشناسانی که بیشتر با صنعت کریپتو آشنا هستند معتقدند بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال بزرگ بر اساس ارزش بازار، همچنان بازار سهام را دنبال خواهند کرد.

آرتور هیز، مدیر عامل سابق صرافی رمزارز BitMEX انتظار دارد که این همبستگی باعث کاهش قیمت BTC شود.

با این حال، در مقطعی در طول سال 2022، بازار کریپتو شروع به جدا شدن از سهام و شاخص‌های اصلی سهام ایالات متحده، S&P 500 و Nasdaq 100 می‌کند. حرکت صعودی برای دارایی‌های دیجیتال می‌تواند با کاهش ارزش میراثی حمایت شود. بازارها و روند نزولی از نظر همبستگی با ارزهای دیجیتال.

نظر شما درباره احتمال بازگشت قیمت بیت کوین به 28 هزار دلار چیست؟

همانطور که توضیح داده شد به اعتقاد تحلیل گران گلدمن ساکس احتمال آنکه قیمت بیت کوین تا پایان سال جاری میلادی به 28 هزار دلار برسد، زیاد است.

مطالبی که پیشنهاد می کنیم مطالعه بفرمایید
هش ریت شبکه بیت کوین به شدت افزایش پیدا کرده است

با اینحال تنها نمی توان به این شکل از پیش بینی ها امیدوار ماند، چراکه بازار ارزهای دیجیتال معمولا غیرقابل پیش بینی عمل می نماید. نظر شما درباره این احتمال افزایش قیمت چیست؟ آیا می توان به این نوع تحلیل ها اعتماد کرد و براساس آن به خرید پرداخت.

اگر می خواهید در بیت کوین سرمایه گذاری کنید، صرافی اکس اونیکس بهترین بستر ممکن را برای معاملات شما به ازمغان می آورد.

به این مطلب امتیاز دهید

0.00 /5
تعداد شمارش آرا : 0

همانطور که این مطلب را مفید دیدید

مارا در شبکه های اجتماعی نیز دنبال کنید

دیدگاه خود را نسبت به این مطلب برای ما ارسال کنید

ارسال دیدگاه

دیدگاه های کاربران

    دیدگاهی وجود ندارد